Męskie Granie 2014 porwało publiczność we Wrocławiu!


Męskie Granie 2014 porwało publiczność we Wrocławiu!
2014-08-25
Za nami muzyczne eksperymenty, odważne przekraczanie artystycznych granic i niepowtarzalne interpretacje legendarnych polskich utworów, czyli wrocławskie Męskie Granie 2014.

Na scenie projektu, którego wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec, wystąpili jedni z najlepszych polskich artystów – m.in. BOKKA, BRODKA, Dawid Podsiadło, Illusion, Pink Freud, SMOLIK oraz utworzony specjalnie na tegoroczną trasę zespół – Męskie Granie Orkiestra.

Wrocławskie Męskie Granie cieszyło się olbrzymim zainteresowaniem. Bilety na wydarzenie wyprzedały się kilka tygodni wcześniej. Zebraną przy Pergoli na terenie kompleksu Hali Stulecia publiczność porwał już pierwszy zespół – zwycięzca Nowego Męskiego Grania – Ryba And The Witches. Następnie na scenie pojawiła się tajemnicza BOKKA, oczarowując niezwykłymi elektronicznymi dźwiękami. Później dużą dawkę pozytywnej energii zaserwował widzom skład Pink Freud. Po tym koncercie nastąpiła prawdziwa muzyczna wolta – przed słuchaczami stanął znany z ostrych riffów zespół Illusion. We Wrocławiu muzykom towarzyszył L.U.C.

Około godziny 20.00 zagrała długo wyczekiwana BRODKA. Artystka podbiła serca zebranych gości żywiołowym koncertem na małe instrumenty. Następnie wystąpił SMOLIK, który wraz z Patrickiem The Pan, Kev’em Foxem i Jahiarem Azim Iranim przeniósł słuchaczy do krainy muzycznych dźwięków. Wielkie wrażenie zrobił także występ Dawida Podsiadły, urzekającego wyjątkową barwą głosu.

Zwieńczeniem koncertu był występ zespołu Męskie Granie Orkiestra – grupy utworzonej specjalnie na tegoroczną trasę. Artyści w absolutnie niebanalny sposób zinterpretowali legendarne utwory polskiej sceny muzycznej, a na zakończenie wywołali falę entuzjazmu wykonując singiel Elektryczny. We Wrocławiu grupę wspierali Tomasz Lipa Lipnicki oraz SKUBAS.

Znakiem rozpoznawczym trasy Męskie Granie jest nie tylko świetna muzyka, ale także wyjątkowa oprawa multimedialna. Na scenie świat dźwięków przenikał się z obrazem, tworząc spójną artystyczną całość, która na długo pozostanie w pamięci.

Na koncercie prowadzona była akcja „18+” promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu i sprzedaży piwa wyłącznie osobom pełnoletnim.

Więcej o Męskim Graniu na: www.meskiegranie.pl

Wyłącznym sponsorem projektu Męskie Granie jest marka Żywiec.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl