Metamorfozy z Olivierem Janiakiem
S.Oliver to połączenie elegancji, szyku i nowoczesności. Stąd decyzja, by w katalogu, na sezon jesień/zima 2010, znalazły się zdjęcia K.Malinowskiej i O. Janiaka. Fotografie złożyły się na wystawę, którą można było oglądać w 6 miastach Polski, w tym w Krakowie w Bonarce oraz metamorfozy klientów.
Kolekcje s.Oliver na sezon Jesień/Zima 2010 stanowią niezwykły miks trendów i podkreślają ogromną pasję do detali. To elegancka linia Selection oraz bardziej swobodna linia QS. Rockowe lata 80-te są skontrastowane z androgenicznymi latami 60-tymi, a barokowe detale z nutą romantycznej harmonii lat 90-tych.
Na trasie spotkań z Olivierem Janiakiem nie mogło zabraknąć Krakowa. Do Bonarka City Center zawitał w mikołajkowy weekend, 4 grudnia, gdzie wspólnie z wizażystką dokonał spektakularnych metamorfoz.
Mimo wielu chętnych do wspólnej zabawy i stylizacji zaproszono dziewięć osób (siedem pań i dwóch panów), całkowicie od siebie odmiennych pod względem wieku czy ogólnej aparycji. Była więc i zapracowana mama, skromna studentka, młody chłopak, jak i Pani w ciąży.
„Metamorfozy cieszyły się niebywałym zainteresowaniem, a ich efekty miłym zaskoczeniem nie tylko dla osób biorących udział w zabawie, ale również dla wielu osób, które tego dnia zebrały się w Bonarce i w salonie s.Oliver, aby spotkać się z Olivierem Janiakiem" - mówi Katarzyna Łazarowicz, Marketing Manager marki s.Oliver. „Podczas stylizacji, które obejmowały również doradzanie w zakresie wizażu, zdarzały się sytuacje, że dzieci nie poznały własnej mamy, a mężowie spojrzeli zupełnie innym okiem na swoje partnerki" - dodaje.
Nagrodą dla czterech osób, które wypadły najlepiej podczas stylizacji, były kompletne zestawy ubrań. Pozostali uczestnicy otrzymali po jednej, wybranej przez siebie części garderoby
O. Janiak oraz stylistka Monika Dusińska doradzali zainteresowanym w zakupach, podpowiadając jak w prosty sposób odmienić swój wizerunek. Dodatkową niespodzianką w tym dniu, był 30% rabat na zakupy w salonie s.Oliver.
Inspiracją skłaniającą do podążania za najnowszymi trendami stanowiły również zdjęcia autorstwa Roberta Wolańskiego, ajednej z najgorętszych par polskiego show biznesu - Oliviera Janiaka i Karoliny Malinowskiej - które w dniach 27 listopada - 4 grudnia można było oglądać na wystawie w Palmiarni BCC.
Więcej informacji na: www.bonarkacitycenter.pl oraz www.facebook.com/BonarkaCityCenter
Marka s. Oliver oznacza połączenie doskonałych na każdą okazję strojów klasycznych i zgodnych z aktualnymi trendami, jak również wprowadzanie co miesiąc nowych kolekcji. Wysokiej jakości i idąca z duchem czasu linia s. Oliver Casual dla kobiet i mężczyzn łączy wygodę z bardzo starannym wykonaniem i przystępna ceną. Aktualne trendy, wysoka jakość i niezwykle modny fason nadają linii QS by s. Oliver indywidualny charakter pełen interesujących detali. Natomiast klasyczny szyk jest wyrażony w ubiorach wizytowych i sportowych s.Oliver Selection, a do tego szeroki wybór dodatków koronuje wizytę w salonie s.Oliver.