Metrohouse promuje się pod Grunwaldem


Metrohouse promuje się pod Grunwaldem
2010-07-23
Sieć biur nieruchomości Metrohouse wpadła na pomysł przyozdobienia dróg dojazdowych na pola Grunwaldzkie bannerami reklamowymi spółki. „Dzięki" korkom na drogach jedynie przez weekend 17-18 lipca miało je szanse obejrzeć ponad 100 tysięcy turystów.

„Dlaczego od razu bitwa? Zostaw to profesjonalistom. Metrohouse - sprawdzone nieruchomości", „Ty też możesz mieć działkę... pod Grunwaldem" to tylko niektóre hasła, które znalazły się na bannerach rozwieszonych na płotach i domach w okolicy dróg dojazdowych do Grunwaldu.

Niecodzienna weekendowa akcja marketingowa została przeprowadzona przez biura Metrohouse w Olsztynie i Iławie. - Okolice Grunwaldu to także pole naszego działania. Nie mogliśmy przegapić wyśmienitej okazji, jaką były obchody 600-lecia Bitwy pod Grunwaldem, wyjaśnia Piotr Spychała, dyrektor biura Metrohouse w Olsztynie. - W kampanii nie mogliśmy wykorzystać tradycyjnych nośników dostępnych w miastach. Na kilka dni stały się nimi płoty mieszkańców okolicznych wsi.

Przygotowania do akcji poprzedzono wyborem najciekawszych i najbardziej widocznych lokalizacji, a następnie przeprowadzono rozmowy z wybranymi właścicielami posesji, którzy na 2 tygodnie zgodzili się udostępnić ogrodzenia swoich posesji do ekspozycji bannerów.

Metrohouse jest znane z nietypowych akcji promocyjnych. Jako pierwsza firma w branży poszukiwała swoich pracowników poprzez billboardy oraz samochody z przyczepkami zawierającymi plakaty z informacją o spotkaniach rekrutacyjnych.

Nadesłał:

Metrohouse

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl