Michelin X MultiWay XD – pierwszy na rynku uniwersalny rozmiar 295/60 R 22.5


Michelin X MultiWay XD – pierwszy na rynku uniwersalny rozmiar 295/60 R 22.5
2009-09-02
Michelin wprowadza na rynek oponę Michelin X MultiWay XD – pierwszą wszechstronna oponę o rozmiarze 295/60 R 22.5 do samochodów ciężarowych na osie napędowe.

Dzięki niej, kierowcy pojazdów o dużej pojemności ładunkowej będą mogli bezpiecznie poruszać się na wszystkich typach nawierzchni i w każdych warunkach atmosferycznych. Opony Michelin X MultiWay XD weszły na rynek w sierpniu 2009 roku.

„Opona Michelin X MultiWay XD jest optymalnym rozwiązaniem dla firm transportowych, które muszą elastyczne dostosowywać się do zmiennej sytuacji rynkowej. Wszechstronność, bezpieczeństwo oraz trwałość są trzema cechami charakterystycznymi tej opony." - powiedział Adam Kossakowski, menedżer produktu w Michelin Polska S.A.

Opona Michelin X MultiWay XD - uniwersalna i trwała

Opony do samochodów ciężarowych muszą być wyjątkowo trwałe. Niezależnie od pory roku, pojazdy te muszą radzić sobie na każdej nawierzchni drogi, zarówno na trasach międzynarodowych jak i lokalnych. Jednocześnie firmy transportowe muszą minimalizować czas dostawy i koszty oraz zapewniać jak największe bezpieczeństwo kierowcom. Opona Michelin X MultiWay XD pomaga w osiągnięciu takiego bezpieczeństwa dzięki samoregenerującemu się bieżnikowi, który utrzymuje znakomitą przyczepność nawet gdy jest w dwóch trzecich zużyty. Dzięki tej nadzwyczajnej trwałości spadają też bieżące koszty za każdy przejechany kilometr, a tym samym wzrasta rentowność firmy.

Michelin Durable Technologies

Uniwersalną kombinację cech opony Michelin X MultiWay XD osiągnięto między innymi dzięki zastosowaniu technologii Michelin Durable Technologies. Obejmuje ona wiele przełomowych innowacji, które mogą się jednocześnie pojawiać w ogumieniu lub być indywidualnie dobierane w zależności od potrzeb i oczekiwań Michelin. Samoregenerujący wzór bieżnika Michelin X MultiWay XD jest przykładem innowacji rozwijanych przez Michelin. W oponie zastosowano też trójwymiarowe lamele klocków bieżnika typu „podwójna fala". Pofałdowane poziomo i pionowo zwiększają sztywność klocków bieżnika zmniejszając tym samym jego zużycie.

Nadesłał:

InfoMoto
http://infomoto.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl