Microsoft Dynamics awansował na pozycję lidera w zestawieniu Forrester Research
Najnowsza aktualizacja raportu „The Forrester Wave™: Point Of Service, Q2 2012” wskazuje na rozwiązanie Microsoft Dynamics AX for Retail jako lidera w swojej kategorii
W zestawieniu „The Forrester WaveTM: Point Of Service, Q2 2012" opublikowanym przez niezależną firmę badawczą Forrester Research, Inc. w lutym br. rozwiązanie Microsoft Dynamics AX for Retail zostało uznane za lidera rynku rozwiązań do obsługi sprzedaży. Publikacja stanowi kolejną aktualizację dokumentu wydanego pod tym samym tytułem przez Forrester Research w czerwcu ubiegłego roku.
Dokument pokazuje, w jaki sposób różne systemy typu Point of Service (POS) pozycjonują się względem siebie, dostarczając wskazówek przy wyborze odpowiednich rozwiązań informatycznych spełniających indywidualne potrzeby firmy.
Zestawienie porównuje globalnych dostawców rozwiązań Point of Service, uszeregowanych według 70 kryteriów zgrupowanych w 3 główne kategorie:
- aktualna oferta oceniona na podstawie 47 kryteriów skupiających się na podstawowych i zaawansowanych funkcjonalnościach (w tym standardowe i dodatkowe możliwości Point of Sale, rodzaje transakcji, bezpieczeństwo oraz rozszerzone możliwości POS, takie jak mobilność, opcje back-office, architektura oraz adaptacja do rynków międzynarodowych),
- strategia przeanalizowana na podstawie 12 kryteriów (wizja i plan dalszego rozwoju produktu, zaangażowanie, strategia dotycząca serwisu i wsparcia, struktura cenowa ikoszty rozwoju),
- pozycja na rynku oceniona na podstawie 11 kryteriów (w tym lokalizacja geograficzna, elastyczność wdrażania, zakres implementacji i podstawa instalacji).
Według Forrester Research rozwiązanie Microsoft Dynamics wyróżnia się dzięki „najbardziej imponującemu planowi rozwoju produktu, najskuteczniejszej integracji z sieciami społecznościowymi oraz mobilności, jak również najbardziej kompleksowemu podejściu do wielowalutowości. System zapewnia również największą konfigurowalność interfejsu użytkownika oraz potencjał pozwalający wzbudzić jeszcze większe zainteresowanie klientów".
- Cieszymy się, że nasze zaangażowanie w tworzenie rozwiązań dedykowanych branży retail zostało docenione - komentuje Janusz Małgorzaciak, ekspert rozwiązań ERP w dziale aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale firmy Microsoft. - Uplasowanie rozwiązania na pozycji lidera jest również wynikiem wprowadzenia na rynek nowej wersji systemu Dynamics AX 2012, w którym pojawiły się ważne zmiany funkcjonalne obejmujące obszar retail. Awans ten mobilizuje nas do dalszej pracy nad rozwojem systemów Dynamics, aby jeszcze lepiej spełniały oczekiwania naszych klientów, pomagając im dopasowywać się do dynamicznych zmian zachodzących na rynku i zwiększać produktywność - dodaje.
Forrester Research przeanalizował rozwiązania 10 czołowych dostawców IT, którzy zadeklarowali najwyższy dochód ze sprzedaży rozwiązań typu Point of Sale i Point of Service. Wszystkie rozwiązania zostały wymienione przez klientów z sektora retail w badaniach Forrestera co najmniej 10 razy w ciągu ostatnich 12 miesięcy i mogą wesprzeć przedsiębiorstwa z sektora retail prowadzące działalność na całym świecie.
***
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.
Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 8 oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft.
Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzecz bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com
Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com
Monika Burdach
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-monib@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|