Microsoft Dynamics CRM 2011 już dostępny w wersji beta
Odkryj „The Power of Productivity” z nowym rozwiązaniem Microsoft Dynamics CRM 2011 w wersji beta, dostępnym w opcji on-demand i on-premise
Firma Microsoft ogłosiła kluczowe dla realizowanej strategii CRM wprowadzenie na rynek najnowszej generacji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM w wersji beta. Produkt stanowi jedno środowisko programistyczne dla konfiguracji w chmurze (on-demand) lub on-premise.
Światowa premiera nowego oprogramowania rozpoczyna się wprowadzeniem na rynek wersji Microsoft Dynamics CRM Online, która w opcji ‘on-premise' pojawi się pod nazwą Microsoft Dynamics CRM 2011.
Wersja beta nowego Microsoft Dynamics CRM dostępna jest już na 40 rynkach głównie w języku angielskim, zaś w finalnej postaci rozwiązanie będzie wprowadzone do końca bieżącego roku na 40 rynkach w 41 językach. Klienci i partnerzy Microsoft mogą zarejestrować się lub pobrać wersję beta na stronie http://www.crm2011beta.com w celu oszacowania jej możliwości, poznania funkcjonalności i opracowania rozwiązań opartych na nowej wersji.
- Microsoft Dynamics CRM globalnie przyspiesza i cieszy nas, że naszym klientom i partnerom możemy zaoferować następne, innowacyjne rozwiązanie - mówi Brad Wilson, dyrektor działu Microsoft Dynamics CRM. - Nasza nowa wersja beta, oparta na chmurze i dostępna w opcji ‘on-premise', pozwala naszym użytkownikom wypróbować możliwości produktu i dzięki temu w praktyce poznać korzyści z podjętej inwestycji - dodaje.
Microsoft Dynamics CRM 2011 wspiera ideę ‘The Power of Productivity' poprzez udostępnienie znanych, inteligentnych i zintegrowanych narzędzi, dedykowanych użytkownikom wewnątrz i na zewnątrz organizacji, oraz pozwala na rozwinięcie swoich możliwości poprzez następujące funkcjonalności:· Familiar experiences - czytelny i intuicyjny interface znany z Microsoft Outlook oraz opcje służące do personalizacji użytkowników
· Inteligent Experiences - pomoc w identyfikacji procesów, wsparcie w wizualizacji danych (ang. inline data vizualizations), sprecyzowanie i elastyczne zarządzanie celami, konfiguracja kilku pulpitów w czasie rzeczywistym· Connected Experiences - rozwój chmury (ang. cloud development), integracja z Windows Azure, dostarczanie dokumentów do Microsoft SharePoint Server, praca zespołowa i zarządzanie rozwiązaniami, korzystanie z Microsoft Dynamics Marketplace
Microsoft poinformował również o wersji beta rozwiązania Microsoft Dynamics Marketplace, która zostanie wprowadzona na rynek do końca bieżącego miesiąca. Nowe narzędzie internetowe w wersji beta będzie dostępne bez uiszczania dodatkowych opłat. Zapewni ono partnerom Microsoft Dynamics łatwy sposób eksploracji i dystrybucji aplikacji wśród swoich klientów, w tym udostępnienie katalogu z ponad 700 aplikacjami i profesjonalnymi usługami. Klienci będą mogli uzyskać dostęp do Microsoft Dynamics Marketplace bezpośrednio z programu Microsoft Dynamics CRM w celu wyszukiwania, selekcjonowania oraz pobierania aplikacji. Zyskają również możliwość bezpośredniego kontaktu z partnerami firmy Microsoft. Więcej informacji o Microsoft Dynamics Marketplace można znaleźć na stronie http://crm.dynamics.com/DynamicsMarketplace/landing.aspx.
- Microsoft Dynamics CRM 2011 to potwierdzenie kontynuacji realizacji strategii zarządzania relacjami z klientami - funkcjonalności dynamicznej, otwartej, elastycznej i w pełni zintegrowanej z pulpitem - co obejmuje zarówno oprogramowanie jak i usługi - mówi Doug Zone, dyrektor biura ds. technologii w MetraTech Corp. - Połączenie rozwiązania z Microsoft Dynamics Marketplace stwarza nam możliwość rozszerzenia naszej działalności oraz dystrybucji naszych rozwiązań do szerszej grupy odbiorców - dodaje.
Osoby zainteresowane pobraniem Microsoft Dynamics CRM 2011 beta lub zarejestrowaniem się w celu korzystania z Microsoft Dynamics CRM Online beta mogą to zrobić na stronie http://www.crm2011beta.com. Ponadto, użytkownikom udostępniono udział w społeczności interaktywnej Microsoft Dynamics CRM na stronie http://www.twitter.com/msdynamicscrm
Informacje o firmie :
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 95 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. Microsoft współpracuje z ośmioma tysiącami partnerów i dwudziestoma tysiącami inżynierów w całej Polsce.
Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi i przyjaznymi, są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Dlatego też, polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. Naturalną konsekwencją tego zobowiązania i prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem „wykluczenia informacyjnego". W listopadzie 2008 roku Microsoft za projekt „Partnerstwo dla Przyszłości" otrzymał główną nagrodę - statuetkę Złotego Spinacza, przyznawanego w najważniejszym konkursie w polskiej branży PR „Złote Spinacze", a w niespełna rok wcześniej, zaszczytny tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007" przyznawany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski. Celem tego realizowanego od 2004 r. projektu jest wspieranie polskiej edukacji w innowacyjnych działaniach, które przeciwdziałają zjawisku „wykluczenia cyfrowego" młodego pokolenia. Z kolei w partnerstwie z organizacjami pozarządowymi, firma wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii - wiedzy, informacji i umiejętności informatycznych. W uruchomionym we wrześniu 2006 roku programie „Microsoft dla non-profit", firma przekazuje bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji społecznych. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.
Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu
z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 308 801.
Microsoft, Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą:
Anna Wardziak Audience Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o. 02-222 Warszawa
tel. +48 (22) 594 13 98
kom. 0 608 314 617
e-mail: v-anward@microsoft.com
Agnieszka Dziedzic Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa
tel. (22) 594 10 00
fax . (22) 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa
tel. (22) 594 10 00
fax. (22) 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Piotr Kaniowski Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa
tel. (22) 594 10 00
fax. (22) 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|