Microsoft Dynamics CRM ponownie wśród liderów „Magicznego Kwadranta”
Rozwiązania Microsoft Dynamics CRM w wersji on-premise oraz online po raz kolejny zostały docenione przez firmę analityczną Gartner.
Rozwiązanie biznesowe firmy Microsoft - Microsoft Dynamics CRM ponownie zostało zaliczone do grona liderów najnowszego badania niezależnej firmy Gartner „Magic Quadrant for Sales Force Automation", zaś jego wersję online wyróżniono tym tytułem po raz pierwszy. Od 2011 roku, kiedy oddzielono Microsoft Dynamics w modelu on-premise od wersji online i przyznano tytuły w dwóch osobnych kategoriach, system Microsoft Dynamics CRM Online zajmował dotychczas pozycję wizjonera.
Raport Gartnera „Magic Quadrant for Sales Force Automation" co roku wyróżnia dostawców rozwiązań na podstawie ich efektywności i kompleksowości wizji, nominując firmy w czterech kategoriach: liderzy, pretendenci, wizjonerzy i gracze niszowi. Według badania w gronie liderów znalazły się firmy, które prezentują jasno określoną wizję rynkową, która wskazuje, w jaki sposób technologia może wspomóc specjalistów ds. sprzedaży w osiąganiu ich celów biznesowych. Liderzy realizują tę wizję poprzez dostarczanie produktów i usług oraz potwierdzanie swojej pozycji w postaci przychodów i zysków. Liderzy raportu mogą też się pochwalić licznymi wdrożeniami w różnych branżach w Ameryce Północnej, regionie EMEA oraz Azji i Pacyfiku, które obejmują jednostki powyżej 500 użytkowników.
Wyróżniając Microsoft Dynamics CRM w wersji on-premise tytułem lidera rynku, firma Gartner podkreśliła takie zalety oprogramowania jak możliwość łatwej integracji z innymi technologiami firmy Microsoft (np. Microsoft Visual Studio, SharePoint, Lync czy Outlook), wysoki poziom „user experience", dostęp do szerokiej sieci partnerów wdrożeniowych, oferujących indywidualne funkcjonalności dostosowane do potrzeb różnych branż, a także współdziałanie między rozwiązaniem w wersji on-premise i SaaS. Oceniając rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM Online, zwrócono natomiast uwagę na model danych spójny z rozwiązaniem w wersji on-premise, atrakcyjny model cenowy oparty na zasadzie miesięcznego abonamentu za użytkownika, wzrost inwestycji w inne produkty Microsoft, takie jak SharePoint, Lync, Yammer czy Skype, a także nowe procesy zorientowane na zwiększenie poziomu „user experience".
- Tegoroczny raport Gartnera pokazuje jednoznacznie, że wersja online naszego rozwiązania CRM przeszła dynamiczny rozwój i zyskała uznanie wśród szerokiej grupy odbiorców, podobnie jak oprogramowanie w modelu on-premise. To dla nas ogromny sukces, a także motywacja do dalszej pracy nad udoskonalaniem naszych aplikacji biznesowych i wprowadzaniem nowych funkcjonalności w odpowiedzi na trendy rynkowe i potrzeby klientów. Już jesienią tego roku czeka nas premiera Microsoft Dynamics CRM 2013, która zaskoczy użytkowników wieloma usprawnieniami - komentuje Adam Komorowski, dyrektor działu aplikacji biznesowych w polskim oddziale Microsoft.
Oprócz wyróżnienia rozwiązań oferowanych przez różne firmy, raport Gartnera identyfikuje również obecne i przyszłe trendy rynkowe. W 2012 roku inwestycje w aplikacje sprzedażowe sięgnęły 4,7 mld dolarów. Wdrożenia tego typu rozwiązań w dalszym ciągu koncentrują się na podstawowych funkcjonalnościach dla rachunków, kontaktów, procesów i operacji sprzedażowych. Badanie podkreśla także nowe trendy w dziedzinie aplikacji, takie jak mobilność czy sieci społecznościowe, które wciąż zyskują na znaczeniu.
Najnowsza wersja raportu „Magic Quadrant for Sales Force Automation" jest dostępna na stronie: http://www.gartner.com/technology/reprints.do?id=1-1HA4SNM&ct=130717&st=sb
***
Informacje o Gartner Magic Quadrant
„Magic Quadrant" jest chroniony prawem autorskim z 2011 roku i może być wykorzystywany tylko za zgodą firmy Gartner. Magic Quadrant jest graficznym odzwierciedleniem rynku w określonym przedziale czasu. Ilustruje on analizy firmy Gartner w kwestii spełniania przez producentów kryteriów danego rynku, zgodnie z definicją firmy Gartner. Celem firmy Gartner nie jest faworyzowanie żadnego dostawcy, produktu ani usługi opisanej w "Magicznym Kwadrancie" ani doradzanie użytkownikom, aby wybierali firmy umieszczone wyłącznie w polu "Liderzy". "Magiczny Kwadrant" jest wyłącznie narzędziem badawczym i nie należy go traktować jako przewodnika rynkowego dla przyszłych użytkowników. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych, w odniesieniu do wyników powyższych badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności produktów opisanych w badaniu do określonego celu.
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.
Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 8 oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft.
Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzecz bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com
Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com
Monika Burdach
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-monib@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|