Microsoft Dynamics CRM ponownie wśród liderów „Magicznego Kwadranta” Gartnera
Microsoft Dynamics CRM liderem rozwiązań w modelu on-premise, Microsoft Dynamics CRM Online wyróżniony mianem wizjonera w "Magicznym Kwadrancie" Gartnera.
Firma Microsoft poinformowała, że rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM zostało uznane liderem rynku, a wersja online oprogramowania wyróżniona tytułem wizjonera w najnowszym badaniu przeprowadzonym przez niezależną firmę badawczą Gartner - „Magic Quadrant for Sales Force Automation" z lipca br.
System Microsoft Dynamics CRM był już plasowany w ścisłej czołówce we wcześniejszych zestawieniach Gartnera. Z uwagi na szerokie zainteresowanie klientów dotyczące wersji Dynamics CRM Online, w tym roku po raz pierwszy oddzielono Microsoft Dynamics w modelu on-premise od wersji online i przyznano tytuły w dwóch osobnych kategoriach.
Raport Gartnera wyróżnia dostawców rozwiązań na podstawie ich efektywności i kompleksowości wizji, nominując firmy w czterech kategoriach: liderzy, pretendenci, wizjonerzy i gracze niszowi. W tym roku zbadano 15 produktów, oceniając je według 9 kategorii.
Według Gartnera liderzy uplasowani w raporcie prezentują jasno określoną wizję rynkową - wskazują, jak technologia może wspomóc czołowych specjalistów ds. sprzedaży w osiąganiu celów biznesowych. Liderzy realizują tę wizję poprzez dostarczanie produktów i usług oraz akredytację swoich sukcesów biznesowych w postaci przychodów i zysków. Liderzy raportu osiągają znaczące sukcesy we wdrożeniach w Ameryce Północnej, regionie EMEA oraz Azji i Pacyfiku, czego dowodzą przeprowadzone w wielu różnych branżach wdrożenia obejmujące jednostki powyżej 500 użytkowników. Z kolei wizjonerzy wyprzedzają konkurencję w zakresie dostarczania innowacyjnych produktów lub modeli usług. Tytuł stanowi gratyfikację zdolności przewidywania zmieniających się potrzeb w zakresie sprzedaży oraz umiejętności bycia pionierem w wielu obszarach. Firmy te wywierają duży wpływ na trendy panujące na rynku SFA (ang. Sales Force Automation), przy pewnych ograniczeniach w działaniu i prezentowaniu swoich osiągnięć.
Wyróżniając Microsoft Dynamics CRM mianem lidera rynku, firma Gartner wzięła pod uwagę następujące fakty:
• Ponad 1,7 miliona użytkowników rozwiązania na całym świecie i rosnąca liczba nowych klientów
• Integracja z innymi aplikacjami Microsoft, takimi jak Microsoft SharePoint czy Microsoft Visual Studio, umożliwiająca klientom wykorzystanie inwestycji w zasoby .NET
• Elastyczna architektura modelu on-premise pozwalająca firmom tworzyć własne prywatne chmury
• Intuicyjny interfejs, kompatybilny z popularnym programem Microsoft Outlook, z możliwością tworzenia własnych, niestandardowych interfejsów użytkownika
• Szeroka sieć partnerów wdrożeniowych, kreujących indywidualne funkcjonalności
• Dostępność produktu w 44 językach
Wśród największych zalet Microsoft Dynamics CRM Online wymieniono natomiast:
• Synergię wysokiego poziomu oferowanych usług, elastyczności umów oraz niewielkiego kosztu użytkowania oprogramowania
• Interoperacyjność systemu z innymi produktami Microsoft, takimi jak SharePoint i Windows Azure
• Model danych spójny z ofertą Microsoft Dynamics CRM on-premise
• Możliwość korzystania z aplikacji przez przeglądarkę internetową lub program Microsoft Outlook
• Dostępność produktu na 40 rynkach w 41 językach
• Konfigurację oprogramowania wedle życzenia użytkownika
• Sprawne działanie Data Centre
- Dostarczamy naszym klientom określoną wizję przyszłości dotyczącą produktów i usług, a także wskazujemy nowe kierunki rozwoju. Ułatwia to im osiąganie założonych celów biznesowych i czerpania korzyści z inwestycji w system CRM - mówi Agnieszka Zarzycka, CRM BDM, Microsoft Dynamics, Microsoft. - Oferowany przez nas CRM, czy to w modelu on-premise czy online, wspomaga przedsiębiorstwa w zwiększaniu poziomu wydajności przy niskim całkowitym koszcie posiadania systemu - dodaje.
Raport „Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation" jest dostępny na stronie: http://www.gartner.com/technology/media-products/reprints/microsoft/vol14/article23/article23.html
Więcej informacji o Microsoft Dynamics CRM można znaleźć pod adresem http://www.microsoft.com/dynamics.
***
Informacje o Gartner Magic Quadrant
„Magic Quadrant" jest chroniony prawem autorskim z 2011 roku i może być wykorzystywany tylko za zgodą firmy Gartner. Magic Quadrant jest graficznym odzwierciedleniem rynku w określonym przedziale czasu. Ilustruje on analizy firmy Gartner w kwestii spełniania przez producentów kryteriów danego rynku, zgodnie z definicją firmy Gartner. Celem firmy Gartner nie jest faworyzowanie żadnego dostawcy, produktu ani usługi opisanej w "Magicznym Kwadrancie" ani doradzanie użytkownikom, aby wybierali firmy umieszczone wyłącznie w polu "Liderzy". "Magiczny Kwadrant" jest wyłącznie narzędziem badawczym i nie należy go traktować jako przewodnika rynkowego dla przyszłych użytkowników. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych, w odniesieniu do wyników powyższych badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności produktów opisanych w badaniu do określonego celu.
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.
Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. We Wrocławiu natomiast działa od 2008 roku Centrum Rozwoju Oprogramowania Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.
Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
***
Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com
Anna Wardziak
Audience&Partner Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 505 191 551
e-mail: v-anward@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|