Microsoft Dynamics CRM usprawnia proces sprzedaży i obsługę klienta w Systherm Info


2014-10-24
Systherm Info zdecydował się na zakup 15 stanowisk nowszej wersji systemu Microsoft Dynamics CRM w modelu on-premise

Systherm Info Sp. z o.o. specjalizuje się w dystrybucji systemów zabezpieczających oprogramowanie i własność intelektualną firmy Aladdin. Spółka jest twórcą Systemu Informacji Przestrzennej GEO-INFO do prowadzenia numerycznych zasobów mapy wielkoskalowej i mapy topograficznej (TBD).


W 2010 roku firma zdecydowała się na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM w wersji 4.0., który funkcjonował głównie w dziale sprzedaży. Na przestrzeni lat coraz bardziej skomplikowana obsługa klienta sprawiła, że postanowiono ujednolić ten proces. Należało połączyć system Mantis Bug Trucker wykorzystywany przez serwisantów z rozwiązaniem Microsoft Dynamics CRM używanym przez sprzedawców. Dział serwisu miał bowiem problem z natychmiastowym zgłaszaniem spraw, które automatycznie trafiają do klienta. Systherm Info potrzebował zatem takiego rozwiązania, które zapewniłoby spójność procesów zachodzących w obu działach i usprawniło przepływ pracy. 

W rezultacie Systherm Info zdecydował się na zakup 15 stanowisk nowszej wersji systemu Microsoft Dynamics CRM w modelu on-premise. Wdrożenie powierzono firmie ARP Ideas Sp. z o.o., specjalizującej się w dostarczaniu technologii Microsoft.

„Zależało nam na skuteczniejszym i bardziej skoordynowanym działaniu zespołu sprzedażowego i serwisowego oraz udostępnieniu im tych samych, szczegółowych i aktualnych informacji. Wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM miało nam to umożliwić. Dzięki niemu możemy działać szybciej i efektywniej niż konkurencja. Dynamics CRM to konfigurowalne reguły, procesy i przepływy pracy połączone z wyjątkową skalowalnością i wydajnością" - mówi Bartłomiej Figas, Prezes Zarządu, Systherm Info.

Proces migracji Dynamics CRM do wyższej wersji trwał ok. 6 miesięcy. Dodatkowo w firmie wdrożono autorskie rozwiązanie ARP Ideas - Documents Wizard, które umożliwia automatyczne generowanie dokumentów pochodzących z Microsoft Dynamics CRM.

Dzięki Microsoft Dynamics CRM Systherm Info posiada teraz jedną bazę danych dostępną dla wszystkich pracowników firmy, dzięki czemu widzą oni aktualne informacje o kliencie dotyczące m.in. liczby i rodzaju sprzedanego oprogramowania, odbytych wizyt i delegacji pracowników czy zgłoszeń od klientów. Co więcej, system umożliwia szybszą obsługę błędów zgłaszanych przez klientów dzięki integracji z systemem Mantis Bug Trucker.

„Microsoft Dynamics CRM umożliwia wygodny wgląd w codzienne zadania, redukuje liczbę wyszukiwań i filtrów, zapewnia szybszą obsługę, ogranicza liczbę popełnianych błędów i usprawnia realizowane działania. Intuicyjne okna dialogowe procesów, narzędzia analityczne do zarządzania wydajnością i celami oraz pulpity w czasie rzeczywistym dostarczają najbardziej aktualnych i strategicznych informacji ekspertom ds. sprzedaży, serwisu i marketingu" - komentuje Bartłomiej Figas.

Usprawnieniu uległ proces komunikacji między działem sprzedaży i serwisu oraz z klientami, a także przepływ dokumentów i dostęp do nich. Ponadto udało się przyspieszyć proces zgłaszania spraw i reagowania, wprowadzić możliwość rozliczania delegacji w systemie, a także zautomatyzować stanowiska pracy sprzedawców i serwisantów poprzez automatyczne tworzenie ofert, automatyczną aktualizację stanu posiadania numerów licencyjnych klienta oraz automatyczne powiadomienia e-mail w procesach sprzedaży i obsługi klienta.

„Wdrożenie Microsoft Dynamics CRM umożliwiło nam przede wszystkim skrócenie czasu i podniesienie jakości obsługi klienta. Zyskaliśmy drożność procesów, dzięki czemu możemy obsłużyć teraz znacznie więcej klientów, niż poprzednio. To sprawia, że nasza konkurencyjność na rynku wzrasta" - podsumowuje Bartłomiej Figas.  

 

***

Informacje o firmie:

http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

Dodatkowych informacji udzielą:


Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com

Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com

Patrycja Buks
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: a-pabuks@microsoft.com

Bartosz Stachowiak

ARP Ideas Sp. z o.o.

ul. Rubież 46E/209

61-612 Poznań

tel. 61 624 27 52

e-mail: biuro@arpideas.pl

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl