Microsoft Dynamics CRM uznany liderem rynku
Microsoft Dynamics udostępnia elastyczne i zintegrowane rozwiązania CRM, koncentrując się na dostarczaniu jasnej wizji produktu i innowacji
Firma Microsoft poinformowała o uznaniu systemu Microsoft Dynamics CRM za lidera rynku rozwiązań CRM przez dwie wiodące niezależne firmy badawcze - Gartner, Inc. i Forrester Research, Inc.
Forrester uhonorował aplikację Microsoft Dynamics CRM za elastyczne rozwiązania do obsługi klienta, przyznając mu pozycję lidera w raporcie „The Forrester WaveTM: CRM Suites Customer Service Solutions, Q3, 2010". Natomiast Gartner uplasował Dynamics CRM wśród liderów w swoim raporcie „2010 Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation". Oba raporty opublikowane zostały w lipcu bieżącego roku.
System Microsoft Dynamics CRM był już plasowany w czołówce liderów we wcześniejszych raportach: „The Forrester WaveTM: CRM Suites for Midsized Organizations, Q2 2010" i „The Forrester WaveTM: CRM Suites for Large Organizations, Q2 2010" - obydwa opracowania ukazały się w czerwcu 2010 roku. Oprogramowanie zostało także docenione w badaniu „2010 Magic Quadrant for CRM Customer Service Contact Center" przeprowadzonym przez firmę Gartner.
- Za pomocą innowacji, które oferujemy naszym Klientom, dostarczamy im określoną wizję przyszłości oraz ukazujemy im nowe kierunki rozwoju. Dzięki temu mogą oni czerpać maksymalne korzyści z podjętych inwestycji w system CRM - mówi Brad Wilson, General Manager, Microsoft Dynamics CRM. - Wraz z wprowadzeniem na rynek Microsoft Dynamics CRM 2011, Klienci będą mogli osiągnąć wyższy poziom wydajności przy niskim całkowitym koszcie posiadania. Natomiast Partnerzy zyskają nowe możliwości dla rozwijania dedykowanych rozwiązań branżowych w oparciu o środowisko chmury i on-premise.
Wyniki Gartner, Inc.
Badanie Gartner Sales Force Automation Magic Quadrant ocenia dostawców rozwiązań na podstawie ich efektywności i kompleksowości wizji. Kryteria oceny obliczane dla każdego dostawcy, obejmują produkt/usługę, ogólną opłacalność, realizację sprzedaży/ceny, obsługę klienta i działania, a także kolejno: ofertę (produktu) strategii, modelu biznesowego, innowacji i strategii geograficznej.
Według firmy Gartner - Producenci uplasowani w Gartner Magic Quadrant Sales Force Automation wykazują jasno określoną wizję rynkową - wskazują, jak technologia może wspomóc czołowych specjalistów ds. sprzedaży w osiąganiu celów biznesowych. Wizja ta jest realizowana poprzez dostarczanie produktów, usług oraz demonstrowanie twardych dowodów sukcesów biznesowych firmy w postaci przychodów i zysków. Liderzy rankingu osiągają znaczące sukcesy w pozyskiwaniu klientów w Ameryce Północnej, EMEA oraz Azji i Pacyfiku, czego dowodzą przeprowadzone w wielu różnych branżach wdrożenia obejmujące powyżej 500 użytkowników.
Wyniki z Forrester Research, Inc.
Aby ocenić rynek rozwiązań CRM i sprawdzić, na jakich polach konkurują ze sobą dostawcy systemów CRM, Forrester ocenił mocne i słabe strony systemów CRM czołowych producentów pod względem obsługi klienta według 196 kryteriów. Kryteria te podzielono na trzy kluczowe kategorie: aktualną ofertę, strategię i pozycję na rynku. Według Forrester dostawcy, którzy znaleźli się w czołówce i uzyskali tytuł Lidera spełniają zarówno kryteria silnego produktu i strategii.
- Microsoft Dynamics CRM wyróżnia się pod względem elastycznej obsługi klienta dla dużych i średnich firm - pisze w raporcie William Band, vice President i principal analyst, oraz James Kobielus, senior analyst, Forrester Research. - Narzędzie można dopasować do indywidualnych potrzeb klienta w modelu on-premise, on-demand i hostingu. Dodatkowo, oferuje ono różne formy płatności (licencję, subskrypcję, opłatę miesięczne) oraz sposoby użytkowania (klient programu Outlook, przeglądarki, witryny programu SharePoint, inne interfejsy). Microsoft Dynamics CRM stanowi silne wsparcie dla analityków, agentów telefonicznych, infrastruktury call center, narzędzi do współpracy z agentami, bazy wiedzy, zarządzania danymi klientów, zarządzania odpowiedziami mailowymi, architektury i platform, procesów biznesowych i narzędzi przepływu pracy, integracji, bezpieczeństwa oraz narzędzi Web 2.0.
Klienci korzystający z Microsoft Dynamics CRM, którzy szybko uzyskali silną pozycję sprzedażową, to:
- IGH Solutions, światowa firma poligraficzna, która wdrożyła system Microsoft Dynamics CRM w celu obniżenia koszów pracy i zwiększenia wydajności, w wyniku, czego sprzedawcy codziennie zyskują dodatkową godzinę pracy. Więcej informacji dostępnych jest na stronie http://www.microsoft.com/casestudies/Case_Study_Detail.aspx?CaseStudyID=4000003965
- Trion, firma konsultingowa, wprowadziła Microsoft Dynamics CRM Online, co umożliwiło podwojenie efektywności sprzedaży i lepszy wgląd w działalność biznesową firmy, obniżenie kosztów i uzyskanie natychmiastowej informacji zwrotnej na temat inwestycji marketingowych. Więcej informacji można uzyskać pod adresem http://www.microsoft.com/casestudies/Microsoft-Dynamics-CRM-Online/Trion/Benefits-Consultant-Doubles-Efficiency-with-Online-CRM-Solution/4000007082
- Panduit, producent, zwiększył swoją wydajność działu sprzedaży o 15-20% w ciągu dwóch miesięcy od wdrożenia systemu Microsoft Dynamics CRM. Informacje o wdrożeniu Dynamics CRM w Panduit dostępne są na stronie http://www.microsoft.com/casestudies/Microsoft-Dynamics-CRM/Panduit/High-Tech-Manufacturer-Boosts-Productivity-by-15-20-Percent-Achieves-ROI-in-8-10-Months/4000007014.
Raporty „2010 Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation" oraz „The Forrester WaveTM: CRM Suites Customer Service Solutions, Q3 2010 (July 2010)" dostępne są na stronie http://www.microsoft.com/presspass/itanalyst/default.mspx. Więcej informacji o Microsoft Dynamics CRM można znaleźć pod adresem http://www.microsoft.com/dynamics.
Informacje o Gartner Magic Quadrant
„Magic Quadrant" jest chroniony prawem autorskim z 2010 roku i może być wykorzystywany tylko za zgodą firmy Gartner. Magic Quadrant jest graficznym odzwierciedleniem rynku w określonym przedziale czasu. Ilustruje on analizy firmy Gartner w kwestii spełniania przez producentów kryteriów danego rynku, zgodnie z definicją firmy Gartner. Celem firmy Gartner nie jest faworyzowanie żadnego dostawcy, produktu ani usługi opisanej w "Magicznym Kwadrancie" ani doradzanie użytkownikom, aby wybierali firmy umieszczone wyłącznie w polu "Liderzy". "Magiczny Kwadrant" jest wyłącznie narzędziem badawczym i nie należy go traktować jako przewodnika rynkowego dla przyszłych użytkowników. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych, w odniesieniu do wyników powyższych badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności produktów opisanych w badaniu do określonego celu.
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 95 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. Microsoft współpracuje z ośmioma tysiącami partnerów i dwudziestoma tysiącami inżynierów w całej Polsce.
Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi i przyjaznymi, są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Dlatego też, polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. Naturalną konsekwencją tego zobowiązania i prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem „wykluczenia informacyjnego". W listopadzie 2008 roku Microsoft za projekt „Partnerstwo dla Przyszłości" otrzymał główną nagrodę - statuetkę Złotego Spinacza, przyznawanego w najważniejszym konkursie w polskiej branży PR „Złote Spinacze", a w niespełna rok wcześniej, zaszczytny tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007" przyznawany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski. Celem tego realizowanego od 2004 r. projektu jest wspieranie polskiej edukacji w innowacyjnych działaniach, które przeciwdziałają zjawisku „wykluczenia cyfrowego" młodego pokolenia.
Z kolei w partnerstwie z organizacjami pozarządowymi, firma wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii - wiedzy, informacji i umiejętności informatycznych. W uruchomionym we wrześniu 2006 roku programie „Microsoft dla non-profit", firma przekazuje bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji społecznych. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.
Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 308 801.
Microsoft, Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Nadesłał:
EW
|