Microsoft Dynamics NAV 2009 R2 usprawni działalność Twojego przedsiębiorstwa!
Oprogramowanie wspomaga dynamicznie rozwijające się firmy w zarządzaniu finansami, produkcją, dystrybucją, projektami, usługami, relacjami z klientami, obsługą serwisową czy działaniami e-commerce.
15 grudnia br. w warszawskim hotelu Hyatt odbyła się premiera najnowszego oprogramowania klasy ERP - Microsoft Dynamics NAV 2009 R2.
Spotkanie odbyło się w miłej, świątecznej atmosferze, w gronie przedstawicieli działu Microsoft Dynamics, firmy IT.integro - Partnera wdrożeniowego Microsoft specjalizującego się w implementacji oprogramowania klasy ERP i kluczowych klientów tej firmy, a także mediów. Podczas spotkania zaprezentowane zostały między innymi innowacyjne funkcjonalności oprogramowania oraz korzyści wynikające z jego użytkowania.
- Cieszymy się z wprowadzenia Microsoft Dynamics NAV 2009 R2 na polski rynek - komentuje Mariusz Wołodźko, dyrektor działu aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft. - Nowa wersja systemu ma za zadanie zwiększać produktywność i przejrzystość działania firm z różnych sektorów gospodarczych. Wprowadzone ulepszenia mają wspierać procesy związane z zarządzaniem różnymi obszarami firmy, w tym produkcją, finansami czy obsługą klientów, oraz stwarzać firmom nowe możliwości rozwoju na konkurencyjnym rynku - dodaje.
Najnowsze oprogramowanie klasy ERP Microsoft Dynamics znajduje zastosowanie w wielu dziedzinach, dzięki innowacyjnym funkcjonalnościom, elastycznej strukturze pozwalającej na dodawanie, usuwanie bądź modyfikowanie funkcjonalności, możliwości integracji z istniejącą już w firmie infrastrukturą IT czy też innymi produktami i technologiami firmy Microsoft. To, co wyróżnia Microsoft Dynamics NAV 2009 R2 to nowe możliwości analizy biznesowej, usługi sieci Web, spersonalizowane widoki główne dla 21 najważniejszych stanowisk pełnionych przez pracowników w organizacji oraz trójwarstwowa architektura.
Prosperowanie każdego z obszarów działalności firmy wspomagane jest zaawansowanym zestawem funkcjonalności Dynamics NAV 2009 R2, o których szczegółowo można dowiedzieć się na stronie http://www.premiera-nav.pl i http://wwwppe/poland/dynamics/nav/product/overview.mspx
Przykładowo, funkcjonalności Microsoft Dynamics NAV 2009 R2 z zakresu sprzedaży i marketingu umożliwiają pracownikom firmy efektywne zarządzanie kosztami oraz prowadzenie kampanii marketingowych. Funkcja widoku głównego użytkownika ułatwia pracownikom dostęp do danych, raportów, alertów i typowych zadań, których potrzebują w celu budowania trwałych relacji z klientami, szukania nowych możliwości oraz osiągania lepszych wyników sprzedażowych. Możliwość spersonalizowania widoku głównego według indywidualnych potrzeb pracownika, umożliwia jeszcze lepsze wykorzystanie innowacyjnych możliwości analizy biznesowej - mogą oni na przykład przeglądać kluczowe wskaźniki wydajności (KPI), oparte na prognozowanych i rzeczywistych wynikach sprzedaży lub tworzyć raporty doraźne, które pozwolą zmierzyć efektywność kampanii i poprawić strategię marketingową.
Z kolei w przedsiębiorstwach zajmujących się sprzedażą hurtową, połączenie funkcjonalności zarządzania magazynem, zasobami, finansami, kontaktami z klientami i obsługą łańcuchów dostaw oraz innych procesów, umożliwiają zapewnienie efektywnej komunikacji i współpracy zarówno pomiędzy pracownikami, jak i między firmą a partnerami handlowymi. Microsoft Dynamics NAV usprawnia przepływ zadań, skraca cykle zamówień, optymalizuje produktywność i zwiększa poziom zadowolenia klientów.
Natomiast dzięki opcji zarządzania produkcją, przedsiębiorstwa produkcyjne mogą teraz usprawnić procesy produkcyjne i dostosować je do zmieniającego się popytu, aby w odpowiednim momencie dać klientom to, czego potrzebują. Ponadto zyskują możliwość przeglądania aktualnego stanu zamówień produkcyjnych, wykazów zapasów do pobrania i wydania oraz kluczowych wskaźników wydajności, np. poziomu sprzedaży i marż zysku.
Microsoft Dynamics NAV to kompletne rozwiązanie również w zakresie do obsługi księgi głównej, oferujące podstawowe funkcje niezbędne do założenia spółki i księgowania danych, takie jak plan kont, arkusze finansowe, obsługa podatku VAT, dzienniki cykliczne i kody źródeł.
- Nowy Dynamics NAV cechuje międzynarodowy zasięg, zdolność adaptacji do zmieniających się wymagań rynkowych konkretnej branży, ulepszenia zwiększające wydajność pracowników jak i całej firmy, oraz łatwość integracji, obsługi, implementacji i utrzymania - podsumowuje Mariusz Wołodźko.
Informacje o firmie :
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 95 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. Microsoft współpracuje z ośmioma tysiącami partnerów i dwudziestoma tysiącami inżynierów w całej Polsce.
Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi i przyjaznymi, są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Dlatego też, polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. Naturalną konsekwencją tego zobowiązania i prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem „wykluczenia informacyjnego". W listopadzie 2008 roku Microsoft za projekt „Partnerstwo dla Przyszłości" otrzymał główną nagrodę - statuetkę Złotego Spinacza, przyznawanego w najważniejszym konkursie w polskiej branży PR „Złote Spinacze", a w niespełna rok wcześniej, zaszczytny tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007" przyznawany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski. Celem tego realizowanego od 2004 r. projektu jest wspieranie polskiej edukacji w innowacyjnych działaniach, które przeciwdziałają zjawisku „wykluczenia cyfrowego" młodego pokolenia.
Z kolei w partnerstwie z organizacjami pozarządowymi, firma wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii - wiedzy, informacji i umiejętności informatycznych. W uruchomionym we wrześniu 2006 roku programie „Microsoft dla non-profit", firma przekazuje bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji społecznych. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.
Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 308 801.
Microsoft, Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą:Agnieszka Dziedzic Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00 fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00 fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Piotr Kaniowski Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00 fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com
Anna Wardziak Audience Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa
kom. 0 608 314 617
e-mail: v-anward@microsoft.com
Agnieszka Zarzycka Audience Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa
kom. 0 609 991 398
e-mail: agnieszka.zarzycka@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|