Microsoft Dynamics po raz kolejny wyróżniony w raporcie Forrester Research


2012-09-26
Microsoft zajął pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej pod względem strategii, wizji, planu działania oraz zaawansowanych funkcjonalności rozwiązań POS

Forrester Research Inc., wiodąca niezależna firma badawcza, wyróżniła rozwiązanie Microsoft Dynamics AX for Retail w autorskim raporcie The Forrester Wave™: Point of Service, Q2 2012”. Publikacja przedstawia, w jaki sposób różne rozwiązania Point of Service (POS) pozycjonują się względem siebie, dostarczając osobom odpowiedzialnym za rozwój systemów informatycznych w firmach wskazówek przy wyborze odpowiednich rozwiązań, spełniających potrzeby danego przedsiębiorstwa. Microsoft zajął pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej pod względem strategii, wizji, planu działania oraz zaawansowanych funkcjonalności rozwiązań POS.

 

Tegoroczne zestawienie porównuje 10 globalnych dostawców rozwiązań Point of Service, uszeregowanych według 70 kryteriów zgrupowanych w 3 główne kategorie: aktualna oferta (podstawowe i zaawansowane funkcjonalności, w tym standardowe możliwości Point of Sale, rodzaje transakcji, bezpieczeństwo, architektura oraz rozszerzone możliwości POS, takie jak mobilność, opcje back-office, adaptacja do rynków międzynarodowych), strategia (wizja i plan dalszego rozwoju produktu, zaangażowanie, strategia dotycząca usług i wsparcia, struktura cenowa i koszty rozwoju) oraz pozycja na rynku (lokalizacja geograficzna, elastyczność wdrażania, zakres implementacji, podstawa instalacji).  

 

Raport uwzględnia rozwiązania 10 dostawców, którzy zadeklarowali najwyższy dochód ze sprzedaży rozwiązań typu Point of Sale i Point of Service. Wszystkie rozwiązania zostały wymienione przez klientów z sektora retail w badaniach Forrestera co najmniej 10 razy w ciągu ostatnich 12 miesięcy i są w stanie wesprzeć firmy z sektora retail prowadzące działalność w wielu krajach jedocześnie.

 

Z raportu wynika, że „Microsoft posiada najbardziej imponujący plan rozwoju produktu, wyróżnia się najskuteczniejszą integracją z sieciami społecznościowymi, mobilnością, jak również najbardziej kompleksowym podejściem do wielowalutowości. Microsoft oferuje także największą konfigurowalność interfejsu użytkownika oraz potencjał pozwalający wzbudzić jeszcze większe zainteresowanie konsumentów".

 

Co więcej, sprzedawcy postrzegają obecnie inwestycje w IT jako kluczowy czynnik decydujący o możliwości dostarczenia zróżnicowanej oferty, zyskania przywództwa i osiągnięcia długoterminowego sukcesu. Microsoft ma wyjątkową pozycję jako dostawca rozwiązania, które łączy wszystkie kluczowe aspekty możliwość korzystania z niego w dowolnym kanale oraz za pośrednictwem dowolnego urządzenia oferującego zakres funkcji dopasowanych do poszczególnych stanowisk.

 

Cieszymy się, że po raz kolejny nasze rozwiązanie zostało uwzględnione w tak ważnym badaniu rynkowym – komentuje Adam Komorowski, dyrektor działu aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale firmy Microsoft. – Branża retail podlega dynamicznym transformacjom, co obserwujemy na podstawie nowych zapytań ze strony klientów, którzy chcą dopasować swój biznes do upodobań konsumentów, a te – jak wiemy – są zmienne. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewniać klientom kompleksowe, elastyczne i skalowalne rozwiązania, które pozwalają przełożyć funkcjonowanie sklepu na zadowolenie klientów – dodaje.

 

***

 

Informacje o firmie:

 

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

 

Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją – Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office – którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.

 

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.

 

Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego” poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit”, Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”, przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości”, który w 2007 roku  został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007”. Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny” Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!”. W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce”.

 

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

 

***

 

Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

 

***

 

 

Dodatkowych informacji udzielą:

 Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com

Monika Burdach
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax. 22 594 10 02
e-mail: v-monib@microsoft.com

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl