Microsoft i Kazar razem
Wdrożony system objął centralę oraz POS-y (punkty sprzedaży), umożliwiając centralne zarządzanie całą siecią sprzedaży
Kazar Footwear Sp. z o.o. projektuje kolekcje obuwia i galanterii skórzanej dostępne dla klientów poprzez sieć 51 salonów firmowych zlokalizowanych w galeriach handlowych na terenie Polski.
System funkcjonujący dotychczas w Kazar sprawdził się w okresie bardzo dynamicznego rozwoju firmy, lecz wraz ze wzrostem skali operacji pojawiła się potrzeba sięgnięcia po większe i bardziej elastyczne narzędzie. W rezultacie zapadła decyzja o wdrożeniu systemu klasy ERP - Microsoft Dynamics NAV - wraz z modułem LS-RETAIL. Rozwiązanie miało zabezpieczyć kluczowe obszary działalności przedsiębiorstwa - zakupy, dystrybucję towarów, posprzedażową obsługę klienta, zarządzanie promocjami oraz rozliczenie sklepów. Partnerem wdrożeniowym została firma NAV.COM, specjalizująca się we wdrożeniach, integracji oraz rozwoju zaawansowanych rozwiązań IT opartych o technologię Microsoft Dynamics NAV.
- O wyborze Microsoft Dynamics NAV LS-Retail zadecydowała jego elastyczność i możliwość dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Centralne zarządzanie funkcjami i interfejsem Point of Sale oraz bezproblemowa wymiana danych pomiędzy salonami a centralą to dodatkowe zalety systemu, które wpłynęły na naszą decyzję o jego wyborze - komentuje Piotr Konopka, Dyrektor Techniczny w firmie Kazar.
Wdrożony system objął centralę oraz POS-y (punkty sprzedaży), umożliwiając centralne zarządzanie całą siecią sprzedaży. Za największą przewagę rozwiązania należy uznać możliwość niemal swobodnego dopasowania jego funkcjonalności do potrzeb firmy. Dzięki temu operacje wykonywane w centrali są ułożone w efektywny proces, wsparty funkcjami skrojonymi na miarę. Z kolei salony sprzedaży zyskały graficzny, łatwy i szybki w obsłudze interfejs użytkownika. Tutaj także dokonano wiele modyfikacji, aby system wspierał nie tylko procesy sprzedażowe, lecz także procedury wynikające ze standardu Kazar.
- W naszej branży liczy się sprawność operacyjna. Stawiamy na procesy efektywne, wspierane przez dedykowane funkcje systemu ERP. Mając silne wsparcie kompetentnego zespołu wdrożeniowców z NAV.COM możemy budować ambitne plany rozwoju systemu. Obecnie pracujemy nad aplikacjami mobilnymi na tablety, które znajdą zastosowanie zarówno w procesie obsługi klienta, jak i przy tworzeniu kolekcji Kazar - dodaje Piotr Konopka.
***
Informacje o firmie:
http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com
Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com
Patrycja Buks
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: a-pabuks@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|