Microsoft ogłasza dostępność najnowszej wersji CRM
13 listopada br. odbyła się polska premiera rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 2013.
Po światowej premierze najnowszej wersji systemu CRM firmy Microsoft, która odbyła się 4 listopada br., przyszedł czas na polską premierę. Firma Microsoft oficjalnie poinformowała o dostępności rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 2013 zarówno w modelu on-premise, jak i online. Klienci Microsoft zyskają nowy, intuicyjny interfejs oraz zestaw szablonów biznesowych dla Dynamics CRM, dostosowanych do specyfiki działania różnych branż, a także dostęp do mobilnych aplikacji klienckich na tablety PC z systemem Windows 8 oraz iPady. Ponadto dzięki zawarciu umowy z InsideView Inc., wiodącym dostawcą rozwiązań social intelligence, Microsoft oferuje użytkownikom rozwiązania Dynamics CRM Online nowe możliwości społecznościowe.
- Cieszymy się, że możemy zaoferować przedsiębiorstwom kolejną już wersję rozwiązania CRM, która zapewnia użytkownikom jeszcze lepsze wrażenia z pracy oraz wiele nowych funkcjonalności, zaprojektowanych z myślą o zmieniających się warunkach rynkowych, a także potrzebach pracowników związanych z rodzajem wykonywanych przez nich zadań. Mamy nadzieję, że nowa wersja Microsoft Dynamics CRM 2013 pozwoli firmom osiągać jeszcze lepsze wyniki w krótszym czasie i przy niższych kosztach - mówi Adam Komorowski, Dyrektor Działu Aplikacji Biznesowych w polskim oddziale Microsoft.
Microsoft Dynamics CRM 2013 został wzbogacony o szereg nowych funkcjonalności, które jeszcze bardziej usprawniają sprzedaż, marketing i obsługę klienta, a także zapewniają użytkownikom lepsze doświadczenia. Warto wymienić tu zdefiniowane na nowo środowisko użytkownika oraz przejrzysty interfejs oparty na najlepszych praktykach branżowych, który umożliwia szybkie i płynne wyświetlenie na jednym ekranie wszystkich niezbędnych informacji związanych z wykonywanym zadaniem. Nowa wersja systemu oferuje również udoskonalone narzędzia nawigacyjne, zapewniające dostęp do dowolnego rekordu za pośrednictwem jednego kliknięcia, a także przewodnik po procesach, umożliwiający szybkie tworzenie i dostosowywanie procesów do wymagań biznesowych i oczekiwań klientów.
Z kolei integracja z serwisem Yammer pozwala na stały kontakt z klientami, którzy mogą szybko komentować wpisy lub rozmawiać z poziomu oprogramowania Microsoft Dynamics CRM (zainstalowanego w wersji on-premise lub online). Co więcej, Yammer może być wykorzystywany w całej organizacji, włączając do konwersacji nawet te osoby, które nie posiadają licencji CRM.
Nowa wersja systemu bez problemu współpracuje także z Microsoft Lync i Skype, umożliwiając użytkownikom łatwą komunikację z klientami i współpracownikami w czasie rzeczywistym oraz stały dostęp do potrzebnych informacji.
Większe możliwości społecznościowe
Dzięki współpracy z InsideView Microsoft Dynamics CRM w wersji online został wyposażony w usługę Social Insights. Rozwiązanie udostępnia w czasie rzeczywistym informacje na temat firmy i jej kontaktów, pochodzące aż z 30 000 różnych źródeł (portale i strony międzynarodowe), umożliwiając pracownikom działu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta osiąganie lepszych wyników w krótszym czasie oraz pozwalając im w pełni skupić się na celach sprzedażowych i obsłudze klienta.
Nowe szablony branżowe
Nowa wersja rozwiązania Microsoft Dynamics CRM udostępnia klientom wstępnie zdefiniowane i w pełni prekonfigurowane szablony, które dokładnie opisują każdy etap danego procesu wraz z zalecanymi działaniami koniecznymi do jego realizacji. Nowe szablony dostosowane są do specyficznych potrzeb różnych branż, takich jak usługi profesjonalne, produkcja czy usługi finansowe. Co więcej, szablony są dostępne z poziomu wszystkich urządzeń mobilnych współpracujących z systemem Microsoft Dynamics CRM.
Mobilność przede wszystkim
Wraz z nową wersją Microsoft Dynamics CRM użytkownicy rozwiązania zyskają także dostęp do nowych, mobilnych aplikacji klienckich na tablety PC z systemem Windows 8 oraz iPady, a także możliwość korzystania z nowych funkcjonalności dostosowanych do ekranów dotykowych na telefonach z systemami Windows 8 i Android oraz urządzeniach z serii iPhone. Nowe rozwiązania mobilne zapewnią im pełny dostęp do zaawansowanych funkcjonalności i analiz, a także możliwość bieżącego kontaktu ze współpracownikami i klientami bez względu na to, gdzie się znajdują i z jakiego urządzenia aktualnie korzystają.
- Nowa wersja systemu Microsoft Dynamics CRM zapewnia naszym klientom jeszcze większe możliwości współpracy w sieciach społecznościowych, a także bogatsze informacje kontekstowe, które pozwalają uzyskać lepszy wgląd w informacje dotyczące klientów i ich potrzeb. Naszym założeniem było stworzenie rozwiązania przyjaznego użytkownikowi, które umożliwi mu jeszcze szybszą i łatwiejszą realizację celów sprzedażowych z uwzględnieniem dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych - komentuje Agnieszka Zarzycka, CRM Business Development Manager, Microsoft.
***
Informacje o firmie:
Microsoft jest liderem branży nowych technologii - dostawcą produktów i usług dla konsumentów oraz klientów instytucjonalnych i komercyjnych. Wśród sztandarowych produktów oferowanych przez Microsoft jest system operacyjny Windows. Jego najnowsza wersja - Windows 8 to pierwszy w pełni dotykowy system operacyjny Windows, który działa na klasycznych komputerach, ale także urządzeniach z ekranami dotykowymi, w tym również na tabletach. Wraz z premierą Windows 8 Microsoft wprowadził na rynek również pierwszy komputer sygnowany własnym logo - Microsoft Surface. System operacyjny Windows dostępny jest również w wersjach na platformę mobilną - Windows Phone oraz platformę serwerową - Windows Server. Kluczową pozycję w portfolio Microsoftu zajmuje również Microsoft Office, powszechnie używany zestaw aplikacji wspierających komunikację i produktywność. Ponadto w ofercie spółki znajdują się również rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics.
Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań dostarczanych w formie usług w modelu cloud computing, i jako jedyny dostawca posiada w pełni kompleksową ofertę zarówno aplikacji, infrastruktury, jak i platformy programistycznej w formie usług w chmurze obliczeniowej. Rozwiązania chmurowe oferowane przez Microsoft mogą być dostarczane klientom w modelu chmury publicznej, jak np. usługa Office 365 czy Windows Azure, ale również w modelach chmury prywatnej oraz hybrydowej, która jest połączeniem obu poprzednich modeli dostosowanym do potrzeb klienta.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce.
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com
Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com
Monika Burdach
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: a-monib@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|