Microsoft przedstawia dwu-warstwowe rozwiązanie


Microsoft przedstawia dwu-warstwowe rozwiązanie
2010-06-01
Klienci SAP z sektora enterprise skorzystają z nowych możliwości rozwiązania systemu ERP firmy Microsoft przygotowanego dla spółek powiązanych.

Firma Microsoft poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowego rozwiązania, ułatwiającego i przyspieszającego implementację rozwiązania ERP w modelu dwu-warstwowym.

Nowe narzędzie umożliwia korzystanie z systemu Microsoft Dynamics AX w spółkach zależnych, oddziałach czy działach firmy, ułatwiając efektywną integrację procesów biznesowych oraz pozwalając łatwo łączyć się z rozwiązaniami SAP w głównych siedzibach firmy.

Dwu-warstwowe Microsoft Dynamics ERP umożliwi integrację procesów biznesowych – zachodzących zarówno w głównej siedzibie firmy, jak i jej lokalnych jednostkach czy spółkach zależnych. Dzięki narzędziu możliwa jest:

- Konsolidacja finansowa – wymiana i konsolidacja szczegółowych informacji finansowych pochodzących ze spółek zależnych. Dzięki Microsoft Dynamics AX proces ten jest zautomatyzowany, a raporty skonsolidowane mogą być przygotowywane za pośrednictwem centralnej instalacji SAP, zwiększając widoczność wyników finansowych w całej organizacji.

- Międzyfirmowa integracja łańcucha dostaw – integracja zamówień międzyfirmowych i procesów w łańcuchu dostaw pomiędzy dystrybucją regionalną i lokalną a organizacją centralną ułatwia automatyczne przetwarzanie zamówień.

Automatyzacja planowania produkcjiintegracja zdecentralizowanych procesów produkcji w ramach procesów planowanych centralnie umożliwia bardziej precyzyjne i elastyczne planowanie produkcji w całej organizacji.

Integracja może zostać łatwo dostosowana za pomocą programu Microsoft BizTalk Server, umożliwiając dostarczenie schematów mapowania elektronicznej wymiany danych i szczegółowej dokumentacji technicznej.

– Organizacje, mające na celu usprawnienie procesów i technologii, powinny rozważyć skorzystanie z dwu-warstwowej strategii ERP – mówi Crispin Read, dyrektor działu Microsoft Dynamics ERP firmy Microsoft. – W stale zmieniającym się krajobrazie rynkowym, Microsoft oferuje proste i nowatorskie podejście do klientów poprzez zapewnienie im taniej alternatywy w stosunku do ograniczeń spowodowanych zastosowaniem tylko jednego rozwiązania IT w całej firmie.

Według ostatnich badań Software Insider's Point of View na temat liderów IT nowej generacji, przeprowadzonych przez Altimeter Group analyst Ray Wang, 32% respondentów rozważa zastosowanie dwu-wartstowej strategii ERP w ramach jednej aplikacji działającej w organizacji. Wyniki badania ukazują kluczowe czynniki powodujące zmianę podejścia firm do systemu ERP, w tym konieczność zastosowania narzędzi odpowiadających na konkretne, indywidualne potrzeby firmy oraz fakt, iż wdrożenie oddzielnych rozwiązań IT jest zbyt drogie na poziomie spółek zależnych. W efekcie firmy rozwijają uprzednio wdrożone narzędzia Microsoft Dynamics ERP na swoją całą strukturę ze względu na ich elastyczność i łatwe dostosowanie, niski całkowity koszt posiadania oraz integrację z innymi produktami firmy Microsoft.

Wielu klientów Microsoft dostrzega wzrastający, mierzalny sukces osiągnięty w wyniku realizacji dwu-warstwowej strategii Microsoft Dynamics ERP jako alternatywy dla tradycyjnych, jednorodnych wdrożeń we wszystkich spółkach zależnych lub oddziałach – mówi John Scandar, wiceprezes FullScope Inc Microsoft Gold Certified Partner.

Przykładowo, klient czołowego europejskiego dystrybutora Würth Group postrzega rozprzestrzenienie systemu Microsoft Dynamics AX na całą firmę jako ułatwienie realizacji nowych pomysłów w organizacji. – Dzięki Microsoft Dynamics AX jesteśmy w stanie w pełni realizować nasze idee – mówi  Detlef Zemke, IT Manager w Normfest Group, klient Würth Phoenix. – Procesy uzupełniania stały się płynniejsze. Na przykład, jesteśmy w stanie zmniejszyć obciążenie pracą nad zamówieniami o 50%.

Także GEA Group Denmark, firma z sektora inżynierii procesowej, wzmocniła swoją pozycję na rynku wybierając Microsoft Dynamics AX do integracji systemów informacji biznesowych w obrębie trzech swoich oddziałów.

Łącznik Microsoft Dynamics ERP dla SAP Business Suite wraz z instrukcjami będzie dostępny do pobrania przez klientów i partnerów Microsoft drogą elektroniczną w trzecim kwartale 2010 r. Więcej informacji na temat roli Microsoft Dynamics jako czołowego dostawcy dwu-warstwowego ERP dostępnych jest na http://www.microsoft.com/dynamics/twotier

Informacje o firmie:

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 95 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. Microsoft współpracuje z ośmioma tysiącami partnerów i dwudziestoma tysiącami inżynierów w całej Polsce.

Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi i przyjaznymi, są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Dlatego też, polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. Naturalną konsekwencją tego zobowiązania i prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem „wykluczenia informacyjnego”. W listopadzie 2008 roku Microsoft za projekt „Partnerstwo dla Przyszłości” otrzymał główną nagrodę – statuetkę Złotego Spinacza, przyznawanego w najważniejszym konkursie w polskiej branży PR „Złote Spinacze”, a w niespełna rok wcześniej, zaszczytny tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007” przyznawany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski. Celem tego realizowanego
od 2004 r. projektu jest wspieranie polskiej edukacji w innowacyjnych działaniach, które przeciwdziałają zjawisku „wykluczenia cyfrowego” młodego pokolenia.

Z kolei w partnerstwie z organizacjami pozarządowymi, firma wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii – wiedzy, informacji i umiejętności informatycznych. W uruchomionym we wrześniu 2006 roku programie „Microsoft dla non-profit”, firma przekazuje bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji społecznych. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”, przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.

Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce”.

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 308 801.

Microsoft, Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

Dodatkowych informacji udzielą:Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com

Anna Wardziak
Microsoft Sp. z o.o.
Audience Marketing Manager
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 608 314 617
e-mail: v-anward@microsoft.com

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl