Microsoft przedstawia Microsoft Dynamics AX R2 dla handlu
Najnowsza wersja kompleksowego rozwiązania Microsoft Dynamics AX for Retail R2 dostępna w języku polskim gwarantuje silne wsparcie dla firm z sektora handlu w Polsce
Firma Microsoft ogłosiła wprowadzenie na rynek rozwiązania Microsoft Dynamics AX for Retail R2, stanowiącego ulepszony model klasycznej wersji systemu Microsoft Dynamics AX for Retail, dostępnej w pierwszej wersji od sierpnia ubiegłego roku. Microsoft Dynamics AX for Retail R2 dostępny jest w ponad 50 krajach od 1 lutego 2011 roku.
System Microsoft Dynamics AX for Retail to produkt opracowany z myślą o średnich i dużych przedsiębiorcach, działających w szeroko rozumianej branży handlowej. Oprogramowanie dostarcza narzędzi usprawniających zarządzanie siecią placówek, magazynami, łańcuchem dostaw, a także oferuje szerokie możliwości w zakresie merchandisingu i operacji finansowych. Zwiększenie produktywności działań i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta jest możliwe przy zastosowaniu jednego zintegrowanego rozwiązania. Główne korzyści, jakich dostarcza najnowsza wersja sytemu Microsoft Dynamics AX for retail R2 to:
- Lepszy wgląd w procesy zachodzące w firmie i jej kondycję - Retail Role Center sprawia, że dane są szybko i wygodnie wprowadzane, przeglądane i przetwarzane. Pracownicy dysponujący uporządkowanymi informacjami mogą podejmować trafniejsze decyzje, oparte na twardych, realnych danych oraz efektywniej wykorzystywać swój czas pracy.
- Lojalność - narzędzia umożliwiające scentralizowane zarządzanie, dostarczające informacji
o klientach, na podstawie których można zaproponować im dodatkową ofertę, pozwalają zapewnić jeszcze lepszą obsługę i wygenerować więcej okazji sprzedażowych. - Łatwość obsługi - nowe interfejsy do zarządzania asortymentem oraz narzędzia przyspieszające przepływ pracy pozwalają osiągnąć jeszcze większą produktywność wykonywanych działań.
- Wielojęzyczność - szczególnie istotna dla koncernów działających w rozproszonych lokalizacjach na różnych rynkach. Nowy system dostępny jest w wielu wersjach językowych, co ułatwia komunikację i chroni firmę przed nieporozumieniami.
„Firmy działające w branży handlowej muszą nadążyć za swoimi klientami, którzy w coraz większym stopniu posługują się narzędziami internetowymi. Przedsiębiorstwa muszą działać szybciej i w sposób bardziej przemyślany, aby cieszyć się większą lojalnością klientów, a jednocześnie skutecznie konkurować z pozostałymi graczami na tym samym rynku" - powiedział Kirill Tatarinov, corporate vice president, Microsoft Business Solutions. „Microsoft dostarcza firmom handlowym rozwiązania, które pozwolą im sprawnie działać w aktualnych warunkach rynkowych oraz zapewniać klientom spójną obsługę, a w efekcie wspierać dynamiczny rozwój firmy".
Na implementację systemu Microsoft Dynamics AX for Retail zdecydowały się już firmy z całego świata, takie jak: Bailey Banks & Biddle, Carol's Daughter, China Horizon, Combined Rural Traders, Coviran, Groupe Aksal, Icon Live, J&R Electronics, Kaubamaja, Kotryna, Logitec, New Look, Paul's TV, Terry White Chemists i Wonder.
„Microsoft Dynamics AX for Retail to idealny wybór dla naszego przedsiębiorstwa, ponieważ w jednym zintegrowanym systemie otrzymujemy zestaw narzędzi, które radzą sobie z naszymi ‘międzynarodowymi' wymaganiami, a jednocześnie są łatwe w obsłudze" - stwierdza William Fields, chairman, China Horizon. „W ciągu najbliższych lat naszą firmę czeka wiele zmian, spodziewamy się też dużego wzrostu. Dzięki skalowalności Microsoft Dynamics AX for Retail mamy pewność, że system dotrzyma nam kroku w dalszym rozwoju."
System można też wzbogacić w rozwiązania zaprojektowane przez renomowanych partnerów, takich jak Aldata Solution, światowy lider wśród dostawców rozwiązań dla przedsiębiorstw z sektora handlowego (retail consumer and wholesale distribution markets). Microsoft Dynamics AX for Retail został tak zaprojektowany, aby pozwalał firmom partnerskim dostarczać indywidualnych rozwiązań, dopasowanych do specyficznych potrzeb poszczególnych klientów.
Narzędzia wspierające firmy z sektora handlowego i zapewniające ujednolicony standard obsługi klienta oferowane są także przez Avanade, HCL Technologies i Retaligent Solutions Inc., które mają w swojej ofercie aplikacje oparte na platformie Microsoft Dynamics CRM. Rozwiązania te umożliwiają firmom z sektora handlu personalizowanie obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów, budowanie ich lojalność oraz uzyskiwanie większej skuteczności działań marketingowych.
W Polsce dedykowani Partnerzy dla sektora handlowego i rozwiązań Microsoft Dynamics AX for Retail to min. Columbus IT, IT.integro i I&B Consulting.
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.
Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. We Wrocławiu natomiast działa od 2008 roku Centrum Rozwoju Oprogramowania Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.
Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Nadesłał:
EW
|