„Między nami kobietami” - wspólna kampania marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine.


„Między nami kobietami” - wspólna kampania marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine.
2014-03-27
Pod hasłem „Między nami kobietami” ruszyła nowa akcja promocyjna marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine. Stworzony przez Agencję XConcept program opiera się na idei kobiecych rozmów – dzielenia się opiniami, również tymi o kosmetykach. Partnerem konkursu jest serwis kobieta.pl.

Wystartowała nowa akcja promocyjna marek: Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine. Program opiera się na platformie komunikacji www.miedzynami.kobieta.pl i umożliwia konsumentkom, które zakupiły produkty tych 4 marek dzielenie się opiniami na temat wypróbowanych kosmetyków. Na najbardziej aktywne i kreatywne uczestniczki akcji czekają nagrody w kobiecym stylu: weekend w SPA dla 2 osób, 100 voucherów do salonów piękności, lub 400 spersonalizowanych bransoletek. Partnerem akcji jest serwis: kobieta.pl. W ramach komunikacji konsumenckiej przewidziano reklamę i działania PR w Internecie (serwisy Grupy Burda) oraz prasie. Komunikacja prowadzona będzie również w kanale Facebook. Promocji konsumenckiej towarzyszy program adresowany do sieci sprzedaży (kanał tradycyjny).

Program „Między nami kobietami” realizowany będzie do 11 maja br.

Za przygotowanie koncepcji i strategii akcji, kreację, pozyskanie partnerów, komunikację konsumencką oraz trade’ową, a także realizację całości programu odpowiada Agencja XConcept.

www.miedzynami.kobieta.pl

 

Nadesłał:

Andrenor

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl