Międzynarodowy kontrakt Pro-Creation i Colgate-Palmolive
Agencja interaktywna Pro-Creation realizuje międzynarodowy projekt internetowy dla Colgate-Palmolive w ramach prowadzonej przez nią akcji Oral Health Month (OHM). Agencja odpowiada za wykonanie równoległych serwisów dla różnych krajów europejskich, w tym Polski.
Agencja marketingu interaktywnego Pro-Creation realizuje trzynaście równoległych projektów internetowych, których celem jest edukacja w zakresie utrzymywania higieny jamy ustnej. Projekty realizowane są w ramach ogólnoeuropejskiego programu Colgate, prowadzonego pod nazwą Oral Health Month (OHM).
Projekt Colgate OHM obejmuje obecnie trzynaście państw, m.in.: Austrię, Francję, Hiszpanię, Irlandię, Niemcy, Polskę i Wielką Brytanię. Pro-Creation koordynuje pracę wielu stron – zarówno po stronie klienta, jak również podmiotów zewnętrznych. W ramach projektów agencja współpracuje z centralą firmy Colgate-Palmolive, brand managerami w poszczególnych krajach, dostawcą technologicznym dla Colgate-Palmolive (amerykańską firmą VML) oraz stronami trzecimi, np. organizatorem kuponów zniżkowych (Couponstar) w Wielkiej Brytanii. Zadaniem Pro-Creation jest stworzenie równoległych serwisów o spójnej kreacji, wykonanie lokalnej adaptacji projektów oraz ich integrację z systemem CMS do zarządzania treścią (Vignette). Wart podkreślenia jest fakt, że adaptacje na rynki lokalne różnią się między sobą. W niektórych krajach, także w Polsce, Pro-Creation opracowała środowisko bazodanowe, zintegrowane z serwisem. W innych adaptacjach uruchomiono narzędzia rejestracji dla stomatologów, mapy interaktywne oraz quizy dla użytkowników past Colgate.
Projekt Colgate OHM to duża międzynarodowa realizacja wymagająca od nas sprawnej koordynacji i współdziałania z wieloma stronami z zagranicy. Nasza współpraca z firmą Colgate-Palmolive pozytywnie rozwija się od sześciu lat. Dotychczas dla tej firmy realizowaliśmy już zagraniczne projekty, jednakże tegoroczny – Colgate OHM – jest jednym z większych i najbardziej złożonych.” – powiedział Damian Szalewicz, wiceprezes zarządu agencji Pro-Creation.
Jedenaście projektów jest już dostępnych w sieci. Obecnie trwają prace nad ukończeniem serwisów w Holandii i Grecji. Uruchomione projekty można znaleźć pod poniższymi adresami:
Polska: www.colgate.pl/app/Colgate/PL/OHM2008/HomePage.cvsp
Francja: www.colgate.fr/app/OralHealthMonth/FR/2008/HomePage.cvsp
Niemcy: www.colgate.de/app/OralHealthMonth/DE/2008/HomePage.cvsp
Hiszpania: www.colgate.es/app/OralHealthMonth/ES/2008/HomePage.cvsp
Wielka Brytania: www.colgate.co.uk/app/OralHealthMonth/UK/2008/HomePage.cvsp
Pro-Creation jest nowoczesną agencją reklamową działającą na polu marketingu interaktywnego i nowych technologii internetowych. Już od ponad ośmiu lat projektuje i prowadzi zaawansowane projekty e-marketingowe, współtworząc dzięki nim sukcesy Klientów w Polsce oraz na rynkach Europy Zachodniej i USA. Głównymi klientami agencji są: Agora, AMS, Avans, Colgate-Palmolive, Hyundai, Makro Cash and Carry, US Pharmacia i Wilkinson Sword. Więcej na www.pro-creation.pl.