Międzynarodowy sukces sklepów internetowych firmy 21DIAMONDS dzięki rozwiązaniu hybris
Wdrożenie w 18 krajach całego świata w 2012 roku
hybris, czołowy producent wielokanałowych systemów handlu elektronicznego, poinformowała, że w następstwie udanego wykorzystania platformy hybris do uruchomienia w 2011 r. swojego pierwszego sklepu internetowego, firma 21DIAMONDS, specjalizująca się w sprzedaży wytwarzanej ręcznie biżuterii, wykorzystała rozwiązanie hybris Commerce Accelerator w celu rozbudowy swojej internetowej sieci detalicznej w 18 krajach na całym świecie. Produkty firmy są teraz dostępne przez Internet, poza Niemcami, w 12 krajach Europy (w Austrii, Danii, Finlandii, Francji, Włoszech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Holandii i Wielkiej Brytanii), a także w USA, Brazylii, Rosji, Indiach i Australii.
W 2011 r. jedynym kanałem sprzedaży detalicznej, jakim dysponowała firma 21DIAMONDS, był jej serwis internetowy. Przedsiębiorstwo musiało więc uruchomić sklep internetowy, który oferowałby luksusową ofertę i znakomitą obsługę typową dla uznanego butiku w połączeniu z funkcjonalnością światowej klasy serwisu do obsługi zakupów online. Firma chciała ponadto uruchomić sklep internetowy w okresie zakupów gwiazdkowych, miała więc na realizację tego zamierzenia zaledwie 12 tygodni. Z uwagi na bardzo krótki termin wdrożenia firma 21DIAMONDS zdecydowała się skorzystać z oferowanego przez firmę hybris gotowego rozwiązania hybris Commerce Accelerator, które pozwala detalistom szybko rozpocząć działalność online oraz z łatwością zbudować i serwisować bogaty w funkcje serwis komercyjny. Jako w pełni funkcjonalna witryna zbudowana na platformie hybris Commerce, rozwiązanie hybris Commerce Accelerator oferuje skonfigurowaną fabrycznie architekturę podstawową, stanowiącą połączenie opartych na najlepszych procedurach funkcji, do obsługi działalności handlowej w wielu kanałach ze zintegrowanymi funkcjami internetowymi, mechanizmami zarządzania zamówieniami oraz możliwościami telecentrum. Rozwiązanie hybris Commerce Accelerator skraca czas i obniża koszty wdrażania, zapewniając szybką i udaną realizację projektu.
„Przywiązujemy dużą wagę do sztuki z jaką tworzymy naszą biżuterię” ― powiedział Emanual Schleussinger, dyrektor techniczny firmy 21DIAMONDS. „Odlewaniem, polerowaniem i osadzaniem zajmują się wysoko wykwalifikowani specjaliści, a każdy produkt biżuteryjny musi zostać przed sprzedażą zweryfikowany pod kątem jakości i autentyczności. Nasz sklep internetowy musiał odzwierciedlać ten wyjątkowo wysoki poziom jakości i staranności. Wykorzystaliśmy 100% możliwości platformy hybris Commerce Accelerator, która przyspieszyła wdrożenie i po prostu <<zadbała>> w naszym imieniu o mnóstwo szczegółów” ― powiedział Emanual Schleussinger. „Pozwoliło to firmie 21DIAMONDS skupić się na naszej podstawowej działalności, czyli na sprzedaży wysokiej jakości niestandardowej biżuterii”.
Jedną z kluczowych funkcji rozwiązania hybris Commerce Accelerator jest to, że umożliwia ono szybkie wejście na rynki całego świata, dzięki wbudowanej obsłudze wielu walut i języków. Firma 21DIAMONDS mogła więc wykorzystać tę platformę również w celu realizacji swoich planów dotyczących intensywnej ekspansji na skalę międzynarodową. Eliminując konieczność wdrażania odrębnych systemów, platforma hybris Commerce Accelerator pomogła firmie uruchomić w pierwszej połowie 2012 r. sklepy internetowe w językach lokalnych na 18 rynkach regionalnych na całym świecie.
Komentując sukces wdrożenia, Ariel Lüdi ― dyrektor generalny firmy hybris ― powiedział: „Współpraca z firmą 21DIAMONDS oraz udział w jej wejściu na rynek i zapewnieniu jej międzynarodowego sukcesu stanowiły dla nas bardzo interesujące doświadczenie. Jako że serwis firmy jest oparty na naszej zaawansowanej platformie hybris, można go będzie rozwijać i rozbudowywać odpowiednio do zmieniających się w miarę upływu czasu wymagań biznesowych i oczekiwań klientów. Oprócz tego, że platforma hybris Commerce Accelerator pomogła firmie 21DIAMONDS szybko uruchomić działalność w 18 krajach na całym świecie, pozwoliła jej także zwiększyć obroty w nowych sklepach internetowych poprzez szybkie rozszerzenie asortymentu produktów. Firma mogła dzięki tej nowej platformie wprowadzić do oferty ponad 6500 produktów w nowych kategoriach zegarków i sztucznej biżuterii".
Nadesłał:
jdunin-keplicz@solskibm.pl
|