Mieszkanie od Unidevelopment zarezerwujesz również online


Mieszkanie od Unidevelopment zarezerwujesz również online
2020-12-30
Obecna sytuacja epidemiczna w kraju powoduje zmiany w większości sektorów gospodarki. Panujące obostrzenia i zachęcanie do pozostawania w domach wywołują zmiany także w branży mieszkaniowej.

Spółka Unidevelopment z końcem listopada umożliwiła rezerwację mieszkań online we wszystkich swoich inwestycjach w Warszawie, Radomiu oraz Bielsku Podlaskim. Na przełomie stycznia i lutego planuje wprowadzić ją również w inwestycjach w Poznaniu. Deweloper oferuje także pełne spektrum narzędzi internetowych służących do zapoznania się z ofertą.

 

Unidevelopment SA oferuje obecnie mieszkania w sześciu inwestycjach zlokalizowanych w czterech miastach Polski. Od listopada klienci z Warszawy, Radomia oraz Bielska Podlaskiego mają możliwość dokonania rezerwacji mieszkania w trybie online. Za pomocą kilku kliknięć mogą zarezerwować wybrany lokal na dwa dni - bez wychodzenia z domu czy konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania, ani wcześniejszych spotkań z konsultantem w biurze sprzedaży.        O zbliżającym się terminie wygaśnięcia rezerwacji przypomina system, który automatycznie wysyła powiadomienie na wskazany wcześniej adres e-mail. Rezerwację można jednak przedłużyć kontaktując się z doradcą sprzedaży. Od wiosny bieżącego roku deweloper umożliwia zdalne zawieranie umów za pośrednictwem platformy Autenti. Dzięki niej, formalności związane z zakupem mieszkania mogą odbywać się za pośrednictwem komputera, tabletu czy smartfona oraz w dowolnym miejscu i czasie: w biurze, w domu lub w podróży. Podpisane umowy są prawnie wiążące na terenie całej Unii Europejskiej.

 

Pandemia zaskoczyła nas wszystkich, jej realny wpływ na sektor nieruchomości mieszkaniowych będziemy mogli ocenić za kilka miesięcy. Byliśmy jednak przygotowani, aby znaczącą część procesu sprzedaży prowadzić w środowisku online. Sytuacja epidemiczna przyspieszyła u nas rozwój niektórych narzędzi lub wprowadzenie nowych – mówi Barbara Kunicka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Unidevelopment SA. Poza krótkim okresem lockdown’u, który miał miejsce wiosną tego roku, drugi i trzeci kwartał były dla nas bardzo pracowite. Ze względu na obostrzenia związane z przemieszczaniem się oraz podwyższoną liczbą zapytań ofertowych postanowiliśmy wdrożyć dodatkowe rozwiązania w naszych inwestycjach m.in. możliwość rezerwacji mieszkań przez Internet, która z dnia na dzień zyskuje na popularności. Dla przykładu – w ten sposób zarezerwowana została zdecydowana większość naszych mieszkań sprzedanych w warszawskim Ursusie – dodaje.

 

Pomimo trwającej pandemii popyt na mieszkania utrzymuje się na podobnym poziomie, co w roku 2019. Agencja JLL w raporcie „Rynek Mieszkaniowy Q3 2020” informuje, że deweloperzy sprzedali od początku roku tyle samo mieszkań, ile wprowadzili do sprzedaży, a liczba mieszkań w ofercie w porównaniu z ubiegłym rokiem prawie się nie zmieniła. Podobnie prezentują się statystyki Unidevelopment SA. Na duże zainteresowanie ofertą dewelopera wpływ miały tegoroczne premiery inwestycji mieszkaniowych - trzeciego etapu Osiedla Coopera oraz Ursa Sky w Warszawie, Osiedla Idea Omega w Radomiu oraz projektów Bookowska i Fama Jeżyce w Poznaniu, a także szereg narzędzi i usprawnień umożliwiających zapoznanie się z ofertą bez konieczności wychodzenia z domu. Za pomocą Internetu klienci mogą obejrzeć osiedle czy konkretne mieszkanie, skontaktować się z konsultantami, a nawet podpisać umowę rezerwacyjną. Na stronach wybranych inwestycji Unidevelopment SA wprowadził wirtualne spacery prezentujące jak dane mieszkanie może wyglądać po jego wykończeniu oraz makiety 3D, które są nowoczesną alternatywą dla tradycyjnych makiet architektonicznych. Pozwalają one na dokładne poznanie budynku czy wybranego mieszkania w trzech wymiarach. Od wiosny br. deweloper informuje również klientów za pośrednictwem wiadomości e-mail oraz dostępnych na stronach internetowych inwestycji dzienników budowy o postępach prac przy osiedlach. Przedstawiciele firmy dla zainteresowanych ofertą są do dyspozycji zdalnie, przez telefon, e-mail, komunikatory internetowe czy wideo rozmowy.

 

Osoby, które wolą bezpośredni kontakt mogą poznać ofertę także w biurach sprzedaży. Na spotkanie muszą jednak wcześniej umówić się telefonicznie bądź mailowo. Klienci zapraszani są do lokalu w odpowiednim odstępie czasowym, by nie kontaktowali się z osobami postronnymi oraz by dać personelowi czas na dezynfekcję powierzchni przed kolejnym spotkaniem.

Nadesłał:

beyondpr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl