Mikołajkowa akcja GoDealli zakończona sukcesem. 120kg żywności przekazane potrzebującym


2013-12-20
W dniach od 6 do 8 grudnia GoDealla.pl zorganizowała akcję mikołajkową. W tym czasie wszyscy, którzy dokonali zakupu poprzez zakładki "kody rabatowe" przyczynili się do wsparcia inicjatywy, bowiem portal zdecydował się oddać cały swój zysk na cele charytatywne.

Akcja cieszyła się dużą popularnością - organizatorzy odnotowali wzmożone zainteresowanie ofertami z zakładki "kody rabatowe" w mikołajkowy weekend. GoDealla w tej inicjatywie ściśle współpracowała z 5 sklepami internetowymi, które aktywnie włączyły się do akcji, promując ją na swoich oficjalnych kontach na serwisie Facebook. Między innymi dzięki zaangażowaniu tych sklepów: czasnabuty.pl, czerwonamaszyna.pl, kontri.pl, jestesmodna.pl, a także visciolafashion.pl, udało się z sukcesem przeprowadzić akcję.

Tak jak obiecano, za zebrane podczas akcji pieniądze, zakupiono żywność, którą GoDealla przekazała poznańskiemu oddziałowi Banku Żywności. - Podjęcie decyzji o tym, że chcemy pomóc potrzebującym, nie była trudna. Potem przyszedł czas na decyzję, w jaki sposób to zrobimy. - mówi Anna Spychalska, koordynatorka akcji. - Chcieliśmy dać szansę naszym użytkownikom, by również aktywnie włączyli się w świąteczne pomaganie, co jak widać okazało się dobrym pomysłem. Z pewnością w przyszłości w naszej działalności będziemy powracać do akcji, które nie tylko integrują środowisko internetowych klientów, ale także są społecznie pożyteczne - dodaje. 

Nadesłał:

GoDealla.pl
http://godealla.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl