Mikołajkowa obniżka cen w easyCALL.pl


Mikołajkowa obniżka cen w easyCALL.pl
2012-12-06
Od 6 grudnia br. w easyCALL.pl obowiązują nowe stawki za połączenia telefoniczne. Minuta do wszystkich sieci komórkowych w Polsce kosztuje tylko 19 groszy, a na stacjonarne - 7 groszy.
Znacznej obniżce uległy też ceny połączeń na telefony komórkowe za granicę - np. za minutę rozmowy z abonentami sieci telefonii komórkowych w Wielkiej Brytanii zapłacimy 29 groszy.
 
Nową ofertę cenową easyCALL.pl wyróżnia przejrzystość i najbardziej atrakcyjne stawki pośród największych operatorów VoIP w Polsce (w tym Skype). 7 groszy to jednolita stawka za minutę połączenia ze wszystkimi numerami stacjonarnymi w Polsce. W porównaniu do poprzednio obowiązujących stawek, cena zmniejszyła się o 1 grosz. Z kolei 19 groszy to jednolita stawka za minutę połączenia ze wszystkimi sieciami komórkowymi w Polsce. Cena ta uległa obniżeniu o 10 groszy w przypadku połączeń na telefony komórkowe Orange, Plus, T-Mobile, i aż o 70 groszy w przypadku połączeń na telefony komórkowe sieci P4.
 
Jeszcze większa skala obniżek dotyczy połączeń z telefonami komórkowymi na świecie. W jednym z najpopularniejszych kierunków - do Wielkiej Brytanii - koszt połączenia na komórkę spadł aż o 1,5 złotego. Od 6 grudnia wynosi 29 groszy za minutę. Niższe stawki obowiązują w innych popularnych kierunkach - np. do Niemiec, Holandii czy Włoch. Dzwoniąc do tych krajów za minutę połączenia z telefonami komórkowymi zapłacimy 19 groszy.
 
Obniżce uległy też ceny dla połączeń realizowanych przez numer dostępowy - bezpłatny, jeśli dzwonimy z telefonów stacjonarnych. Najbardziej potaniały połączenia przez numer dostępowy na komórki. Minuta kosztuje obecnie 29 gr. za minutę. Jest to jedna z najlepszych ofert na rynku.
 
Wszystkie rozmowy w easyCALL.pl są rozliczane sekundowo, bez żadnych opłat za rozpoczęcie połączenia. Szczegółowy cennik można zobaczyć pod adresem: http://www.easycall.pl/cennik.html
 
Dodatkowe informacje
easyCALL.pl SA to spółka telekomunikacyjna, która oferuje profesjonalne i nowoczesne rozwiązania w zakresie połączeń telefonicznych i internetowych. Najważniejsze obszary działania firmy to: telefonia internetowa (easyCALL.pl - najpopularniejsza w Polsce marka telefonii internetowej; PalPhone - tanie połączenia telefoniczne dla użytkowników Facebooka), telefonia stacjonarna i dostęp do internetu (ekotel), a także call center dla firm (easyKONTAKT). Swoje usługi firma świadczy w oparciu o platformę easyCALL.pl, która jest najpopularniejszym rozwiązaniem w zakresie telefonii internetowej w Polsce, z ponad 250 tys. użytkowników. Platforma umożliwia realizowanie połączeń przez komputer, zwykłe telefony stacjonarne oraz telefony IP, numery dostępowe w kraju i zagranicą. Ponadto oferuje szereg zaawansowanych usług dodanych, jak fax2mail, wideorozmowy, telekonferencje, call center. Platforma easyCALL.pl pozwala też mniejszym operatorom na wdrożenie w swoich sieciach nowoczesnej telefonii cyfrowej, na zasadzie outsourcingu. Spółka easyCALL SA jest notowana na rynku New Connect od kwietnia 2011 roku.
Więcej informacji: www.easyCALL.pl.

Nadesłał:

PRS

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl