Miłośnicy piwa wybrali Żywiec Białe!
Wybory Żywieckie cieszyły się dużym zainteresowaniem konsumentów. Po raz pierwszy w polskiej branży piwnej to od ich decyzji zależało, która z nowo uwarzonych piwnych specjalności pozostanie w sprzedaży. W wyborach internauci oddali ponad 100 tysięcy głosów.
Wybory Żywieckie cieszyły się dużym zainteresowaniem konsumentów. Po raz pierwszy w polskiej branży piwnej to od ich decyzji zależało, która z nowo uwarzonych piwnych specjalności pozostanie w sprzedaży. W wyborach internauci oddali ponad 100 tysięcy głosów, którymi wsparli trzech wyjątkowych kandydatów: Bocka, Marcowe i Białe. Każdy z nich został uwarzony według oryginalnej receptury stworzonej przez piwowarów z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. W międzygatunkowej walce zwyciężyło Białe i tym samym zostanie w żywieckiej rodzinie na dobre.
Każdy z nowo uwarzonych wariantów miał swoich zagorzałych fanów, którzy przez osiem tygodni walczyli o jego wygraną. Jednak zwycięzca może być tylko jeden i zostało nim Białe, na które swój głos oddało 55% internautów. Z tego wyniku bez wątpienia zadowoleni są studenci i mieszkańcy stolicy, którzy wsparli je odpowiednio 58% i 54% głosów. Entuzjaści Marcowego nie pozostali w tyle i dzielnie bronili swojego ulubionego gatunku 26% głosów. Ten rodzaj szczególnie przypadł do gustu mieszkańcom łódzkiego, mazowieckiego i opolskiego – po 28% z nich wybrało właśnie to piwo. Trzecie miejsce zajął Bock, na którego zagłosowało 19% fanów. Ten wariant cieszył się największym powodzeniem w podlaskim, gdzie zagłosowało na niego 25% mieszkańców.
Niekwestionowanym zwycięzcą Wyborów Żywieckich jest Białe, które tym samym – decyzją głosujących – zostanie w sprzedaży na dobre. Zwycięzca jest tylko jeden, ale pozostałe warianty też miały swoich oddanych fanów. Dlatego też, aby zwolennicy Marcowego i Bocka mogli cieszyć się smakiem swoich ulubionych piw dłużej, zostaną one w sprzedaży na dłużej. Chcemy w ten sposób nagrodzić wszystkich głosujących – mówi Izabela Głodek, Dyrektor Marki Żywiec i Innowacji.
Pierwszy raz w historii polskiej branży piwnej konsumenci mogli sami zadecydować, który wariant jest ich zdaniem najlepszy i pozostanie w sprzedaży na dobre. Głosowanie odbyło się na stronie www.zywiec.com.pl, która specjalnie na potrzeby akcji została zamieniona na studio wyborcze, gdzie na bieżąco prezentowane były aktualne wyniki głosowania. Dodatkowo zbierano opinie
na temat nowych gatunków, które pobrane zostały z najpopularniejszych portali społecznościowych oraz forów internetowych.
Nadesłał:
joannat
|