Mitsubishi ASX w odsłonie Schulza


Mitsubishi ASX w odsłonie Schulza
2010-10-28
Agencja Schulz Brand Friendly realizuje dla MMC Car Poland kampanię wprowadzającą na rynek najnowszy model samochodu Mitsubishi ASX.

Producent samochodów Mitsubishi, współpracujący z Schulz Brand Friendly od 3 lat, zlecił agencji stworzenie kompleksowej kampanii ATL dla najnowszego modelu ASX.

Model ten uzupełnia ofertę pojazdów osobowych o nowy, kompaktowy crossover. Ideą kampanii jest podkreślenie japońskiego rodowodu auta, jego nowoczesności oraz ekonomiczności. Japoński wzór doskonałości ma być konkurencją dla Nissana Quashquai.

W telewizji pojawi się 30 sekundowy spot. Odsłony kampanii zobaczyć można w stacjach ogólnopolskich, pakiecie Discovery oraz w prasie lifestylowej i opiniotwórczej. Również widzowie kin zobaczą najnowszy spot na dużym ekranie.

O agencji Schulz Brand Friendly:

Od 1997 roku agencja Schulz Brand Friendly promuje filozofię brand friendly, otaczając swoich klientów opieką full-service. Koncentrując się na efektywnym łączeniu strategii z kreacją, zamienia zwykłe kampanie w przemyślane  realizacje. W jej portfolio znajdziemy realizacje łączące ATL oraz BTL m.in. dla Mitsubishi, Tetley, HOOP, Colgate Palmolive, Tantum Verde, Pfeifer & Langen.

Nadesłał:

Schulz

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl