MITSUBISHI OUTLANDER 2016 - JESZCZE DOSKONALSZY!
Pod hasłem „Nowy Mitsubishi Outlander – jeszcze doskonalszy” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowego, produkowanego w Japonii SUV-a Mitsubishi Outlander 2016.
MITSUBISHI OUTLANDER 2016 - JESZCZE DOSKONALSZY!
Pod hasłem „Nowy Mitsubishi Outlander - jeszcze doskonalszy" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowego, produkowanego w Japonii SUV-a Mitsubishi Outlander 2016. W ramach ogólnopolskiej kampanii, wspomaganej przez lokalne działania właścicieli stacji dealerskich, wykorzystane zostaną stacje telewizyjne i radiowe, internet wraz kanałami social media, aplikacje mobilne, nośniki outdoorowe oraz prasa. Kampanię poprzedziły dodatkowe działania - kilkuetapowa premiera prasowa, telemarketing i prezentacje przedpremierowe a także dni otwarte. Nowe Mitsubishi Outlander zostało zaprezentowane ponad stutysięcznej widowni Warszawskiego Festiwalu Filmowego, gdzie nowy model pełnił rolę Oficjalnego Samochodu słynnego festiwalu. Mitsubishi Outlander 2016 zadebiutował również podczas ostatniej edycji cyklu imprez Family Adventure 2015.
Podstawowym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży popularnego modelu oraz zachęcenie potencjalnych klientów do odwiedzenia salonów Mitsubishi. Hasło kampanii to „Nowy Mitsubishi Outlander - jeszcze doskonalszy". Koncepcja kreatywna opiera się na podkreśleniu modyfikacji stylistycznych i konstrukcyjnych, którym zostało poddane auto. Grupą docelową działań reklamowych są zarówno klienci poszukujący praktycznych i bezpiecznych rozwiązań dla całej rodziny, jak i ci, którzy największy nacisk kładą na wysoką jakość, komfort i dynamikę jazdy.
Jeszcze przed rozpoczęciem kampanii reklamowej firma Mitsubishi Motors zorganizowała premierę prasową, prezentacje dla właścicieli stacji dealerskich i klientów flotowych, pokazy premierowe w salonach oraz dni otwarte. Dotychczasowi i nowi klienci otrzymali także informacje o nowym modelu wraz z zaproszeniem na jazdę próbną. Marka Mitsubishi Motors była także sponsorem prestiżowego Warszawskiego Festiwalu Filmowego a pełniące rolę Oficjalnego Samochodu WFF Mitsubishi Outlander można było oglądać przez 10 festiwalowych dni w centrum Warszawy przed wejściem do Kinoteki, mieszczącej się w Pałacu Kultury i Nauki. Pierwszą jazdę nowym Outlanderem mogli także odbyć uczestnicy cyklu rodzinnych wypraw terenowych Auto Świat 4x4 Family Adventure 2015. Większości działań przedpremierowych towarzyszyły produkcje materiałów video, wykorzystywanych przez dziennikarzy i na kanałach YouTube, Facebook, Twitter i Instagram Mitsubishi Motors Polska. Celem działań pre-launchowych było zaprezentowanie nowego modelu podczas części teoretycznej i praktycznej, zbudowanie pozytywnych relacji z klientami i dziennikarzami oraz zwiększenie sprzedaży.
Kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek nowego Mitsubishi Outlandera wykorzystuje cztery standardowe kanały komunikacyjne - prasę, radio, telewizję oraz internet a także nośniki outdoorowe. Spoty reklamowe podkreślają największe zalety Outlandera 2016 - nowy design, wyższy komfort oraz wyciszone wnętrze. Reklamy prasowe skupiają się na dynamicznej sylwetce modelu i informują, że auto dostępne jest od 95 990 zł.
Kampania została przygotowana na zlecenie koncernu Mitsubishi Motors Polska przez agencje Schulz Brand Friendly (materiały komunikacyjne), Starcom (planowanie i zakup mediów), Imagine, Digital Sunset (materiały digitalowe), Bluerank (Adwords), Makata (imprezy) oraz Movie Storm (materiały video).
Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875, +48 22 46 31 800 w. 175, +48 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/
Nadesłał:
MonikaKozlowska
|