MIXUJ JAK MASZ OCHOTĘ - KFC POSZERZA OFERTĘ BOXÓW!


2012-02-09
„Głód nie wybiera, ale Ty masz wybór!” – pod takim hasłem sieć KFC zachęca do skomponowania własnego zestawu Mix Box - nowej pozycji w menu restauracji.


 Oferta Mix Box to trzy nowe warianty popularnych Boxów – niezmiennie atrakcyjnych cenowo posiłków, które gwarantują solidną dawkę energii na cały dzień.

„W KFC zawsze dbamy o to, aby nasze menu zaspokajało różne upodobania smakowe. Nowy Mix Box to pod tym względem oferta szczególna, bo komponuje ją… sam klient, wybierając ulubione przez siebie smaki.” – mówi Marta Skrzypczak, Brand Manager KFC. „Mix Box to propozycja skierowana głównie do aktywnych mężczyzn, dla których posiłek, zwłaszcza ten w porze lunchu, musi być kompletny i naprawdę sycący. Teraz nawet największy głód można w KFC zaspokoić na różne sposoby, wybierając łącznie  spośród sześciu rodzajów Boxów dostępnych w naszej ofercie.”

 

Poszerzona oferta Boxów dostępna jest w sześciu wariantach:

- Mix Box: 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże frytki, dowolny napój z  darmową dolewką, 2 Longery

Mix Box: 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże frytki, dowolny napój z darmową dolewką, 2 Mini Twistery

- Mix Box: 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże frytki, dowolny napój z  darmową dolewką, Longer, Mini Twister

Twister Box: 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże frytki, dowolny napój z  darmową dolewką, Twister

Zinger Box: 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże frytki, dowolny napój z  darmową dolewką, Zinger

Classic Box: 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże frytki, dowolny napój z  darmową dolewką, dwa kawałki kurczaka Kentucky

 

 

30’ i 15’ spoty promujące ofertę wyświetlane na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych:  Polsat, TVN, TVN package, Polsat package, Discovery package, AtMedia adult.

 

Autorem kreacji kampanii telewizyjnej oraz materiałów POS jest agencja Red8 Advertising. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Direction. Wsparcie oferty w kanałach Social Media zapewnia zespół marketingu KFC. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.

 

Nadesłał:

Solski BM

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl