MIXUJ JAK MASZ OCHOTĘ - KFC POSZERZA OFERTĘ BOXÓW!
„Głód nie wybiera, ale Ty masz wybór!” – pod takim hasłem sieć KFC zachęca do skomponowania własnego zestawu Mix Box - nowej pozycji w menu restauracji.
Oferta Mix Box to trzy nowe warianty popularnych Boxów – niezmiennie atrakcyjnych cenowo posiłków, które gwarantują solidną dawkę energii na cały dzień.
„W KFC zawsze dbamy o to, aby nasze menu zaspokajało różne upodobania smakowe. Nowy Mix Box to pod tym względem oferta szczególna, bo komponuje ją… sam klient, wybierając ulubione przez siebie smaki.” – mówi Marta Skrzypczak, Brand Manager KFC. „Mix Box to propozycja skierowana głównie do aktywnych mężczyzn, dla których posiłek, zwłaszcza ten w porze lunchu, musi być kompletny i naprawdę sycący. Teraz nawet największy głód można w KFC zaspokoić na różne sposoby, wybierając łącznie spośród sześciu rodzajów Boxów dostępnych w naszej ofercie.”
Poszerzona oferta Boxów dostępna jest w sześciu wariantach:
- Mix Box: 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże frytki, dowolny napój z darmową dolewką, 2 Longery
- Mix Box: 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże frytki, dowolny napój z darmową dolewką, 2 Mini Twistery
- Mix Box: 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże frytki, dowolny napój z darmową dolewką, Longer, Mini Twister
- Twister Box: 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże frytki, dowolny napój z darmową dolewką, Twister
- Zinger Box: 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże frytki, dowolny napój z darmową dolewką, Zinger
- Classic Box: 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże frytki, dowolny napój z darmową dolewką, dwa kawałki kurczaka Kentucky
30’ i 15’ spoty promujące ofertę wyświetlane na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, TVN, TVN package, Polsat package, Discovery package, AtMedia adult.
Autorem kreacji kampanii telewizyjnej oraz materiałów POS jest agencja Red8 Advertising. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Direction. Wsparcie oferty w kanałach Social Media zapewnia zespół marketingu KFC. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.
Nadesłał:
Solski BM
|