Mixx Awards 2011, Forum IAB- raport medialny


Mixx Awards 2011, Forum IAB- raport medialny
2011-11-14
W dniach 8-9 listopada 2011 w Warszawie odbyły się targi Internet Poland oraz dwa bardzo znaczące eventy-Forum IAB i Gala Mixx Awards 2011. Zespół Mediamon- Monitoring Mediów przedstawia raport medialny dotyczący tych dwóch wydarzeń. Raport dotyczy okresu od 10.10.2011 do 9.11.2011.

 

Forum IAB

W badanym okresie odnotowano 151 publikacji i opinii dotyczących frazy Forum IAB. Średnio publikowano na ten temat 5 informacji dziennie.  Analizując wykres rozkładu publikacji w czasie zauważamy że najwięcej informacji pojawiło się w sieci około tygodnia przed samym wydarzeniem oraz w dniach kiedy konferencja miała miejsce.

Najbardziej medialną informacją dotyczącą Forum IAB okazała się wiadomość o wystąpieniu Tomasza Lisa. Dziennikarz podczas prelekcji miał przedstawić swój najnowszy projekt cosnowego.pl- polski Huffington Post. Opiniotwórczej platformy na której swoje artykuły będzie mógł zamieścić każdy ( tak działa angielska wersji strony).  W dniu ukazania się zapowiedzi  tego wydarzenia w mediach 3.11, w sieci ukazało się 33 publikacji dotyczących tego tematu. Największa w drugiej kolejności liczba publikacji  dotyczących Forum IAB pojawiła się 8.11 ( tego dnia rozpoczęła się konferencja). Informacji było aż  31.

O tematyce Forum IAB i samym wydarzeniu w większości pisały  portale informacyjne. W tych mediach ukazało się 72 % publikowanych informacji. Tylko 28 % publikacji i komentarzy ukazało się w mediach społecznościowych typu blogi, fora, Facebook.

 

Mixx Awards 2011

W badanym okresie odnotowano 139 publikacji i opinii dotyczących  Mixx Awards. Średnio publikowano na ten temat 4,5 informacji dziennie.  Analizując wykres rozkładu publikacji w czasie zauważamy że najwięcej informacji pojawiło się w sieci w dniu  wydarzenia. Oraz dzień później, było to odpowiednio 17 i 33 publikacje.

 

Publikacje pojawiające się w ciągu tych dwóch dni dotyczyły głównie wyników konkursu, ogłoszonych na Gali. Tytuł agencji roku otrzymały ex aequo dwie agencje Pride&Glory i 180heartbeats.   


 
   
Najwięcej informacji dotyczących Gali Mixx Awards w badanym czasie pojawiło się w mediach informacyjnych- było to 68% wszystkich informacji na temat tego wydarzenia, 32% publikacji pojawiło się w mediach społecznościowych.

W badaniu uwzględnione zostały frazy Forum IAB oraz Mixx Awards.  Dane zebrane zostały na podstawie 120tys. źródeł monitorowanych przez system MediaMon i  obejmują wyłącznie publikacje, które pojawiły się w Internecie w badanym okresie.

 

 

Nadesłał:

Mediamon.pl
http://mediamon.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl