Mobilne biuro


Mobilne biuro
2015-11-13
Taksówka nie jest już synonimem luksusu – stała się realnym sposobem na efektywne wykorzystanie czasu pracownika poświęcanego na przejazdy w celach biznesowych.

Godziny marnowane w korkach, setki minut tracone na znalezienie miejsca postojowego
– korzystanie ze służbowych samochodów ma swoje ciemne strony. A ponieważ czas to pieniądz, firmy szukają rozwiązań pozwalających na ograniczenie strat związanych z jego marnotrawieniem. Stawiają na systemy monitoringu pojazdów i inwestują w programy ERP. Część z nich decyduje się na modyfikację polityki związanej z mobilnością pracowników, polegającą na szerszym wykorzystaniu przejazdów taksówkami.

„Z punktu widzenia pracodawcy czas spędzony przez jego pracowników w taksówkach to czas wykorzystany produktywnie. Mogą zapoznawać się z ofertą klienta, do którego udają się na spotkanie, dopracować prezentację czy po prostu odpowiadać na maile, co w trakcie prowadzenia samochodu służbowego nie jest możliwe” – przekonuje Agata Wieczorek, Dyrektor Strategiczny
w Wawa Taxi.

 „W efekcie podróż taksówką można traktować niemal jak pobyt w biurze, przy czym osiąga się dodatkowy cel – dotarcie na miejsce realizacji służbowego zadania” – podkreśla Agata Wieczorek.

Wskazuje jednocześnie na rozwiązania, które z punktu widzenia firm ułatwiają zarządzanie przejazdami. Chodzi m.in. o wygodne rozliczenia bezgotówkowe z użyciem kart magnetycznych dla użytkowników oraz możliwość kontroli kosztów on-line w systemie real-time. Dyrektor Strategiczny w Wawa Taxi zwraca również uwagę na fakt, że podobnie jak podczas zakupu samochodu, wyboru hotelu czy podejmowaniu decyzji o podróżowaniu konkretną klasą w pociągu, tak i w przypadku przejazdu taksówkami znaczenia nabierają cechy niemające bezpośredniego związku z kosztami. Są nimi m.in. wygląd, funkcjonalność, wiek i coraz częściej marka pojazdu.
„Fakt, że taksówka ma zapewnić mobilność jest nadal istotny, ale to tzw. must have. Coraz bardziej liczy się styl, w jakim dokonuje się przemieszczenie z punktu A do punktu B. Stąd m.in. pomysł na rozszerzenie naszej floty o nowe BMW serii 2 Active Tourer – samochody, z którymi kojarzą się nowoczesność, ekologia, jakość, wysoki standard i komfort, czyli cechy ważne dla biznesu” – mówi Agata Wieczorek.

Nadesłał:

ASCG PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl