Mobilne HP Show kampanii Listen 2U w Polsce!
Specjalnie przygotowana ciężarówka HP Listen 2U, która 9 czerwca rozpoczęła swą podróż w Genewie, 17 września zawitała do Gdyni. Bałtycki port jest jedynym polskim miastem, w którym zaciekawieni użytkownicy komputerów mogli zapoznać się z najnowocześniejszym sprzętem HP.
Objazdowy test - Polska jest już dziesiątym europejskim państwem, które odwiedziła ciężarówka HP Listen 2U. Przez całe lato pojawiała się ona w miejscach szczególnie uczęszczanych przez młodzież, takich jak nadmorskie kurorty, campusy czy festiwale, umożliwiając wypróbowanie nowatorskich produktów HP. W naszym kraju wystawa zawitała do Gdyni z okazji Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych.
W dniach 17-20 września w ciężarówce Listen 2U młodzi Polacy mogli osobiście przetestować najnowsze modele notebooków HP Pavilion. Na konferencji, która z okazji tego wydarzenia została zorganizowana 17 września w Szkole Podstawowej nr 26 im. Żołnierzy Armii Krajowej w Gdyni, firma Hewlett-Packard przekazała na ręce przedstawiciela szkoły laptopy, dzięki którym uczniowie będą mogli poznawać najnowsze osiągnięcia techniki i rozwijać swoje umiejętności.
„Słuchamy Cię”
Wystawa objazdowa jest jednym z elementów kampanii HP Listen 2U, czyli „Słuchamy Cię”, skierowanej do osób w wieku od 18 do 25 lat mieszkających w Europie, Bliskim Wschodzie i Afryce. W ramach tego programu firma Hewlett-Packard wychodzi naprzeciw potrzebom młodych ludzi, proponując im szereg możliwości zaprezentowania siebie w specjalnie dla nich przygotowanych imprezach. Młodzież ma między innymi szansę promowania swoich talentów i umiejętności w konkursach na najciekawszy film i zdjęcia czy zaprezentowania swojej wiedzy bawiąc się grą komputerową, specjalnie w tym celu stworzoną przez HP i stowarzyszenie Mensa. We wszystkich konkursach można wygrać laptopy HP, a prace konkursowe są zamieszczane w Internecie.
(www.hp.com/listen2u; polska wersja strony konkursowej:
http://h41112.www4.hp.com/promo/listen2u/uk/en/polish.html).
Twórcy przyszłości
„Młodzi ludzie są katalizatorem zmian – mówi Luciana Broggi, wiceprezes ds. marketingu w dziale komputerowych systemów osobistych HP – Obecnie, dzięki Internetowi i mediom społecznym, młodzież dysponuje wyjątkowymi narzędziami wyrażania swoich opinii, a jej głos będzie miał ogromny wpływ na bieg wydarzeń”.
Dzięki kampanii Listen 2U HP zdobywa cenne informacje na temat potrzeb, zainteresowań i oczekiwań młodych odbiorców, które pomogą w przyszłości lepiej projektować nowe komputery.
Nadesłał:
monika.deptula@kuzniapr.pl
|