Mocniejsza kreacja w GoldenSubmarine
Do działu kreacji w agencji interaktywnej GoldenSubmarine dołączyły trzy nowe osoby: Maciej Mach - grafik i dwóch flash developerów: Grzegorz Michlicki i Bartłomiej Jerzy.
Maciej Mach wcześniej pracował jako grafik i animator w agencji Wide Open, gdzie tworzył projekty dla takich klientów, jak Renault, BZ WBK, Goplana, Jutrzenka, Appetita, BP, Wild Bean Cafe, TUI, Kompania Piwowarska, KPMG, Piotr i Paweł.
Grzegorz Michlicki z wykształcenia jest elektronikiem o specjalności systemy komputerowe. Wcześniej na stanowisku kierownika w Morskim Studio Graficznym kierował działem multimedia i tworzył strony, prezentacje oraz kampanie reklamowe dla takich klientów, jak Skoda, Inqbator, czy IBB Hotels. Zanim dołączył do zespołu GoldenSubmarine, pracował w agencji interaktywnej Wide Open na stanowisku senior flash developer.
Bartłomiej Jerzy, jako flash developer, przez ostatnie trzy lata realizował w agencji reklamowej FAMA zlecenia takich klientów, jak Pirelli Pekao Real Estate, BBI Development, Skanska, Quinlan Private Golub, EkoPark, Hines.
GoldenSubmarine (www.goldensubmarine.com) jest jedną z największych polskich agencji interaktywnych. Strategiczne myślenie o marce w internecie, w połączeniu z wieloletnim marketingowym doświadczeniem, stanowi wyznacznik siły i potencjału agencji. Klientami GoldenSubmarine są między innymi: Audi, Big Star, EMI Music, Fortis Bank, Grupa Kolastyna, InterRisk, Media Markt, Orkla Foods, Porsche, Saturn Polska, Shell, Skoda Auto Polska, Volkswagen, Vision Express, Warbud, WSiP. Ponadto agencja ściśle współpracuje z siostrzanymi firmami: datacenter beyond.pl oraz Gamesnet.pl - platformą advergamingową.
Nadesłał:
ap
|