Moda i wnętrza tematem przewodnim kampanii Galerii Gniezno


Moda i wnętrza tematem przewodnim kampanii Galerii Gniezno
2011-03-29
Ruszyła wiosenna kampania wizerunkowa Galerii Gniezno. Jej celem jest podkreślenie charakteru Galerii jako miejsca, w którym spotykają się dwa światy – mody i urządzania wnętrz.

Na ulicach Gniezna pojawiły się plakaty będące głównym elementem wiosennej kampanii wizerunkowej Galerii Gniezno. Prezentują one elementy modowe i wnętrzarskie oraz logotypy wiodących marek, których sklepy znajdują się w Galerii m.in.: H&M, Jysk, Castorama czy New Yorker. Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet, gdyż to one śledzą nowinki na rynku tekstyliów i wyposażenia wnętrz, a także podejmują decyzje zakupowe odnośnie odzieży czy zmiany dekoracji mieszkań. Bezpośrednio z wiosną, modą i remontem powiązane jest także hasło kampanii - „Odśwież swój styl na wiosnę".

Kampania podkreśla bogatą ofertę Galerii Gniezno, w której można kupić m.in. artykuły spożywcze, odzież, biżuterię czy produkty wyposażenia wnętrz. Dogodny dojazd do tego jedynego centrum handlowego w mieście oraz gama punktów usługowych i rozrywkowych, jak np. Kino Helios, zapewniają możliwość zrobienia kompleksowych zakupów w komfortowych warunkach.

Kampanię outdoorową uzupełnią materiały POS wyeksponowane wewnątrz galerii handlowej. Dodatkowo Galeria Gniezno nawiązała współpracę reklamową z najważniejszymi, lokalnymi tytułami prasowymi.

Za kreację kampanii wizerunkowej Galerii Gniezno odpowiada agencja Directors. Równolegle prowadzone są działania PR, które powierzono Effective Public Relations.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl