Modelowy sklep na targach RetailShow 2012


Modelowy sklep na targach RetailShow 2012
2012-09-18
Podczas III edycji targów RetailShow odbywających się w listopadzie w Warszawskim Centrum EXPO XXI powstanie modelowy sklep The Perfect Store 2012. Na 200 m2 powierzchni zaprezentowane zostaną innowacyjne urządzenia, meble i wyposażenie nowoczesnej placówki handlowej. Sklep będzie dostępny bezpłatnie dla wszystkich odwiedzających targi.

The Perfect Store 2012 prezentowany podczas III edycji Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu - RetailShow 2012 (www.retailshow.pl) będzie doskonałą okazją, by wypróbować w praktyce i porównać wszystkie nowoczesne rozwiązania i urządzenia pochodzące od różnych firm. W jednym miejscu, w jasny i czytelny sposób pokazane zostaną najnowocześniejsze rozwiązania dla branży retail. Wśród nich znajdą się m.in.: regały suche, stoiska dedykowane, chłodnictwo, oświetlenie ogólne i specjalistyczne, identyfikacja wizualna, POS i display, systemy fiskalne i wagi, Digital Signage, systemy zabezpieczeń, wentylacja i klimatyzacja. Artykuły prezentowane w sklepie modelowym będą pochodzić od producentów wystawiających na targach RetailShow 2012 swoją pełną ofertę handlową. Cały asortyment będzie dokładnie opisany, łącznie z podaniem kontaktu do jego producenta czy dystrybutora. Uruchomiony zostanie także punkt informacyjny, w którym będzie można uzyskać wyczerpujące informacje o produktach oraz umówić się na spotkanie z wybraną firmą.

Projekt sklepu wykona Ego-Studio Shop Design. „The Perfect Store to miejsce, któremu warto poświęcić swój czas. To maksimum rzetelnych informacji pozyskanych w jednym miejscu w krótkim czasie" - podkreśla Ewa Gawroniak-Olejniczak, właścicielka firmy Ego-Studio Shop Design. „Współpraca z inwestorami z branży retail uwidoczniła problem, jakim jest brak możliwości konfrontacji proponowanych nam przez producentów rozwiązań. Inwestorzy najczęściej dokonują porównań, jeżdżąc po Polsce i oglądając wybrane realizacje lub zapraszając do siebie na prezentacje przedstawicieli handlowych. Natomiast idea stworzenia modelowego sklepu w pełni rozwiązuje ten problem. W jednym miejscu na pow. 200 m kw. wspólnie zaprezentują się producenci wyposażenia dla sklepów. Będzie możliwość porównania konkurencyjności ofert, poszerzenia swojej wiedzy z zakresu wyposażenia, poznania wielu innowacyjnych rozwiązań" - dodaje Ewa Gawroniak-Olejniczak.

„W modelowym sklepie odwzorujemy optymalny układ sklepu dla takiej powierzchni i stworzymy realne warunki do prezentacji produktów w sąsiedztwie konkurencji" - wyjaśnia Ewa Gawroniak-Olejniczak. Każda z dziedzin będzie reprezentowana przez możliwie największą ilość konkurencyjnych firm po to, aby dać zwiedzającym możliwość konfrontacji i porównania. „Wspólnie z wystawcami stworzymy sklep na miarę obowiązujących trendów" - zapewnia Ewa Gawroniak-Olejniczak.

Międzynarodowe Targi Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu - RetailShow 2012 przeznaczone są dla całej branży handlowej: sieci handlowych, w tym sieci spożywczych, odzieżowych, RTV AGD, sieci budowlanych i wyposażenia wnętrz, sieci saloników prasowych i drogerii, sieci sklepów przy stacjach paliw, zarządców i najemców centrów handlowych, właścicieli niezależnych sklepów oraz aptek. Przez dwa dni targi goście będą mogli szczegółowo zapoznać się z ofertą ponad 150 firm z Polski i Europy, specjalizujących się w dostarczaniu wyposażenia, technologii i usług dla handlu. Targom towarzyszyć będą konferencja dla handlu - Retail Congress 2012 oraz warsztaty z partnerami handlowymi w ramach Retail Partners Day 2012. Na zakończenie pierwszego dnia targów podczas Retail AfterParty 2012 nastąpi wręczenie prestiżowych nagród w konkursach Innowacje Handlu 2012 oraz POS Stars.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl