Moja Ochrona - ubezpieczenie pod ręką
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) z rachunkiem osobistym to wygodny sposób na zabezpieczenie siebie i bliskich.
Klienci MultiBanku mogą bezpośrednio z systemu transakcyjnego konta bankowego przystąpić do grupowego ubezpieczenia „Moja Ochrona" przygotowanego przez BRE Ubezpieczenia TU S.A.
Z uwagi na to, że niechętnie dopuszczamy do siebie myśl o możliwości udziału w nieszczęśliwym wypadku, nie zawsze odczuwamy potrzebę zabezpieczenia siebie i bliskich. - mówi Tomasz Raczyński, odpowiedzialny za ofertę Centrum Ubezpieczeń MultiBanku - Zdarza się niestety, że życie boleśnie weryfikuje te przekonania, a ze skutkami wypadków musimy radzić sobie sami. Dlatego, przygotowaliśmy atrakcyjną cenowo propozycję skierowaną bezpośrednio do Klientów, którzy posiadają w MultiBanku rachunek osobisty. Wykonując codzienne operacje posiadacze MultiKonta mogą łatwo, bez zbędnych formalności, zabezpieczyć siebie i bliskich. Oszczędzą w ten sposób czas i pieniądze. - dodaje.
Przedmiotem ubezpieczenia NNW „Moja Ochrona" jest życie i zdrowie Klientów MultiBanku, a w wersji Rodzinnej, również osób bliskich (mąż/żona, konkubent/ konkubina, dzieci do 26 roku życia), które pozostają we wspólnym gospodarstwie domowym z posiadaczem MultiKonta.
„Moja Ochrona" to produkt, który oprócz zabezpieczenia bliskich na wypadek śmierci ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku zawiera także pobyt w szpitalu w wyniku choroby lub wypadku, gwarantując dodatkowe świadczenia pieniężne również przy pobycie na oddziale intensywnej opieki medycznej. W takiej sytuacji ubezpieczony otrzyma odpowiednio 100 i 200 PLN za każdy dzień pobytu w szpitalu lub OiOM.- wyjaśnia Małgorzata Knut - Członek Zarządu BRE Ubezpieczenia TU S.A. - Ponadto warto podkreślić, że produkt gwarantuje bardzo wysokie świadczenia sięgające w przypadku śmierci w środku lokomocji kwotę 200 000 zł.- dodaje.
Ochrona ubezpieczeniowa obowiązuje 365 dni w roku i obejmuje zdarzenia mające miejsce na całym świecie.
Z oferty mogą korzystać wszyscy posiadacze i współposiadacze rachunków osobistych w MultiBanku, którzy ukończyli 18 lat a jednocześnie nie ukończyli 70 lat. Wystarczy zalogować się do serwisu transakcyjnego w Internecie i wypełnić wniosek. Opłata tytułem ubezpieczenia jest pobierana w cyklach miesięcznych, automatycznie z rachunku ubezpieczonego. Dzięki temu Klient nie musi pamiętać o dokonywaniu płatności za ubezpieczenie.
Informacje dodatkowe:
Zakres ubezpieczenia:
- Śmierć ubezpieczonego w wyniku NW,
- Śmierć ubezpieczonego w wyniku wypadku w środku lokomocji,
- Pobyt w szpitalu w wyniku choroby lub NW,
- Pobyt na OIOM w wyniku NW.
Ubezpieczenie NNW „Moja Ochrona" jest dostępne w 2 wersjach: Indywidualnej i Rodzinnej, każda w 3 wariantach:
Zakres ubezpieczenia: | Suma Ubezpieczenia Wariant I: Wariant II: Wariant III: |
Śmierć w wyniku NW | 25 000 PLN 50 000 PLN 100 000 PLN |
Śmierć w wyniku NW w środku lokomocji | 50 000 PLN 100 000 PLN 200 000 PLN |
Pobyt w szpitalu w wyniku choroby lub NW | 100 PLN za każdy dzień pobytu w szpitalu, Świadczenie wypłacane jest od 4 dnia pobytu w szpitalu maksymalnie przez 90 dni w ciągu każdego 12-miesięcznego okresu ochrony ubezpieczeniowej |
Pobyt na OIOM w wyniku NW | 200 PLN za każdy dzień pobytu na OIOM Świadczenie wypłacane jest od 1 dnia pobytu na OIOM maksymalnie przez 5 dni w ciągu każdego 12-miesięcznego okresu ochrony ubezpieczeniowej |
Opłata miesięczna tytułem ubezpieczenia:
Wariant Indywidualny | 13,90 zł | 25,90 zł | 31,90 zł |
Wariant Rodzinny | 21,90 zł | 35,90 zł | 43,90 zł |
Ubezpieczenie można kupić:
- w Internecie - za pośrednictwem serwisu transakcyjnego MultiBanku
- telefonicznie dzwoniąc na MultiLinię
- w Centrum Usług Finansowych MultiBanku
BRE Ubezpieczenia
Firma istnieje na rynku od 2006 r. Specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych programów bancassurance dla sektora finansowego. Jest współtwórcą ubezpieczeniowych platform internetowych SUPERMARKETU ubezpieczeń samochodowych w mBanku oraz Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych w MultiBanku, które opierają się na wykorzystaniu sprawdzonego modelu sprzedaży i obsługi przez Internet i telefon.
Wykorzystując silne strony partnerów, tworzy nowoczesne rozwiązania, umożliwiające Klientom zakup szerokiej gamy produktów ubezpieczeniowych w prosty i przejrzysty sposób, zarówno w modelu tradycyjnym (placówki) jak i za pośrednictwem zdalnych kanałów obsługi (model direct).
Nadesłał:
ap
|