Mondial Assistance laureatem programu Firma Przyjazna Klientowi
Mondial Assistance, lider rynku usług assistance i ubezpieczeń turystycznych został uhonorowany Certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda została przyznana już po raz ósmy.
Laureatami programu co roku zostają firmy, które wyróżniają się pod względem jakości obsługi klienta oferując ją na najwyższym poziomie oraz z powodzeniem realizują strategię zarządzania w tym obszarze.
- Przyznanie po raz ósmy Mondial Assistance Certyfikatu Firma Przyjazna Klientowi jest dla nas bardzo istotne. Jesteśmy firmą, której misją jest niesienie pomocy klientom. Nasi klienci mają pewność, że gdziekolwiek się znajdują są pod właściwą opieką. Jesteśmy dumni z tego, iż poprzez nasze Centrum Operacyjne oraz sieć specjalistów możemy dostarczać usługi assistance na najwyższym poziomie - mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.
Najważniejszy kontakt z klientem
Dla firm z branży assistance kontakt pracowników z klientem, to pierwszy krok w ramach świadczenia usług pomocowych. Ze względu na specyfikę większości zdarzeń losowych klienci obsługiwani są często w stresujących i nietypowych sytuacjach. Z tego powodu pracownicy zajmujący się obsługą klientów to osoby odpowiednio wyszkolone oraz posiadające szczególne kompetencje i umiejętności komunikacyjne.
- Kluczem do sukcesu w naszej branży jest umiejętność opracowania, wdrożenia i utrzymania wysokich standardów obsługi klienta. To wyróżnienie to dla nas znak, że dobrze wywiązujemy się z naszych zadań. Zobowiązuje nas ono także aby wciąż podnosić standardy obsługi klienta – dodaje Piotr Krawczyk, dyrektor operacyjny w Mondial Assistance.
Więcej informacji o Certyfikacie Firma Przyjazna Klientowi można znaleźć na stronie www.firmaprzyjaznaklientowi.pl
Nadesłał:
Mondial Assistance Sp. z o.o.
|