Monitor DGM IPS-2701WPH – propozycja nie tylko dla graczy
Po sukcesie sprzedażowym za granicą, firma DGM Distribution wprowadza na polski rynek monitor IPS-2701WPH. Urządzenie wyposażono w matrycę LG o przekątnej 27 cali, w rozdzielczości WQHD 2560x1440, która wyświetla o 77% więcej szczegółów obrazu, w porównaniu do Full HD (1920:1080).
Dzięki zastosowaniu rozdzielczości WQHD (2560x1440) piksele nie są tak duże, jak w przypadku rozdzielczości Full HD. W typowym monitorze o przekątnej 27 cali, krawędzie wyświetlanych treści są nieco zniekształcone. Wykorzystanie ekranu o większej rozdzielczości przy zachowaniu identycznej przekątnej powoduje, że obraz jest bardzo ostry, a kolory odpowiednio nasycone. Dzięki temu monitor nie „męczy” wzroku, nawet podczas wielogodzinnych rozgrywek. Matryca gwarantuje bardzo płynne wyświetlanie animacji, a co za tym idzie niezapomniane doznania podczas gry.
„Ze względu na bardzo dobre wyniki sprzedaży za granicą, postanowiliśmy wprowadzić monitor DGM IPS-2701WPH na polski rynek. Wspomniany model jest ciekawą propozycją dla początkującego gracza, który poszukuje monitora. Perfekcyjnie sprawdzi się nie tylko podczas wirtualnej rozgrywki, ale także w zastosowaniach korporacyjnych.” – powiedział Krystian Zieliński, Doradca Zarządu DGM odpowiedzialny za dział sprzedaży w Polsce.
Kąt widzenia ekranu wynosi 178 stopni w pionie i w poziomie. Monitor wyświetla 16,7 milionów kolorów w kontraście 1000:1, w jasności 350 cd/m². Urządzenie wyposażono w złącza HDMI, DVI-D, VGA (D-sub 15pin), DisplayPort oraz głośniki stereo. Wymiary DGM IPS-2701WPH to 645x480mm, natomiast waga: 7,6 kg. W zestawie znajdują się kable: HDMI, DVI-D, VGA, Audio, a także zasilacz.
DGM IPS-2701WPH jest dostępny w sklepach: Technikalia.pl, It-shop24.pl, a także na oficjalnym profilu firmy DGM Distribution w serwisie Allegro.pl w cenie 899 zł.
DGM Distribution Sp. z o.o.
Jest częścią Grupy DGM z siedzibą w Hong Kongu, obecnej na światowych rynkach od 1997 roku. Dostarczane przez nich rozwiązania docenione zostały już przez klientów w Polsce, Wielkiej Brytanii, Austrii, Holandii, Hiszpanii i we Włoszech. Firma stale rozszerza sprzedaż marki DGM od Europy przez Stany Zjednoczone do Azji. Rozwijana platforma sieciowa poprawia kompatybilność produktów, aby służyły klientom najlepszymi rozwiązaniami. DGM posiada własne centrum serwisowe w Polsce.
Nadesłał:
Krzysztof Kiszewski
|