Mota-Engil Central Europe zwiększa produktywność z rozwiązaniami Microsoft
Wdrożenie Sales Productivity rozpoczęło się w maju 2015, a jego zakończenie planowane jest na wrzesień br.
Polski oddział Grupy Mota-Engil, specjalizującej się w budownictwie i zarządzaniu infrastrukturą w sektorze inżynierii i budowy, środowiska i usług środowiskowych, projektów transportowych oraz wydobycia, zdecydował się na wdrożenie rozwiązania Sales Productivity, które łączy w sobie aplikację biznesową Microsoft Dynamics CRM Online, pakiet aplikacji biurowych Office 365 oraz narzędzie analityczne Power BI. Celem implementacji jest zwiększenie produktywności w obszarze sprzedaży, płatności, marketingu, obsługi klienta, a także wsparcia posprzedażowego. Wdrożenie zrealizowała firma XPLUS, ekspert w implementacji systemów informatycznych i doradztwie biznesowym.
- Postawiliśmy na technologię Microsoft, ponieważ funkcjonalności rozwiązań najlepiej odpowiadają specyfice naszych działań w sferze obsługi działań sprzedażowych i marketingowych oraz zarządzania inwestycjami czy obsługi klientów. XPLUS SA jako firma wdrożeniowa z doświadczeniem w branży deweloperskiej i budowlanej jest dla nas optymalnym partnerem biznesowym w tym procesie - komentuje Agata Siemińska, Marketing and Sales Manager, Mota-Engil Real Estate Management.
Wdrożenie Sales Productivity rozpoczęło się w maju 2015, a jego zakończenie planowane jest na wrzesień br. Rozwiązanie objęło swoim zakresem obszar sprzedaży, płatności, marketingu, obsługi klienta oraz wsparcia posprzedażowego. Wprowadzono funkcjonalności Microsoft Dynamics CRM Online w obszarze rejestracji nowej inwestycji, zarządzania prospektem informacyjnym, obsługi zgłoszeń serwisowych, zarządzania kampaniami marketingowymi, realizacji umowy oraz obsługi posprzedażowej. Ponadto Dynamics CRM Online umożliwił tworzenie nowego produktu, definiowanie jego ceny i wariantów cenowych, obsługę procesu sprzedaży i umów oraz efektywne zarządzanie portfolio klientów. Co więcej, wprowadzono również dodatek dla obszaru deweloperskiego - moduł Estate Extension - który umożliwia zarządzanie poszczególnymi etapami inwestycji, precyzyjną ewidencję nieruchomości w portfolio dewelopera i ich parametrów oraz obsługę dokumentacyjno-finansową projektów inwestycyjnych. Z kolei usługa Microsoft Office365 pozwala przede wszystkim na efektywną komunikację i wymianę dokumentów pomiędzy pracownikami, jak również z podwykonawcami i klientami. Power BI umożliwia natomiast samoobsługową analizę biznesową w programie Excel. Rozwiązanie pozwala na wizualizację danych, ich współdzielenie oraz rozszerzenie.
- Rekomendowałem wybór rozwiązania Microsoft Dynamics CRM Online ze względu na nieskomplikowany proces implementacji oraz łatwość udostępnienia systemu dla rozproszonych geograficznie i mobilnych użytkowników. Połączenie elastycznego sposobu licencjonowania z możliwością integracji ze znanymi użytkownikom narzędziami jak SharePoint, Reporting Services, Microsoft Excel, etc. daje możliwości niezwykle efektywnego wykorzystania nowego systemu - komentuje Dawid Kuźba, IT Manager w Grupie Mota-Engil Central Europe. - Nie bez znaczenia jest fakt, iż system Microsoft Dynamics CRM ma otwarty kod programistyczny i olbrzymie wsparcie techniczne na stronach dostawcy, toteż mamy pewność, że w przyszłości będziemy dysponować możliwością oraz kompetencjami do jego rozwoju - dodaje.
***
Informacje o firmie:
http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
Dodatkowych informacji udzielą:
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com
Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com
Patrycja Buks
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: a-pabuks@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|