MOTOZINE ZN5 - fotograficzny telefon Motoroli i Kodaka
Motorola, lider bezprzewodowej komunikacji, z firmą Kodak, światowym koncernem związanym z fotografią, oficjalnie zaprezentowała telefon komórkowy MOTOZINE™ ZN5.
ZN5 to pierwszy telefon, w którym zastosowano technologie ModeShift Motoroli i Imaging Kodaka. Dzięki oprogramowaniu KODAK EASYSHARE oraz prostemu dostępowi do KODAK Gallery lub innych stron służących do wymiany multimediów, łatwo przesyłać zdjęcia, dzielić się nimi z przyjaciółmi lub po prostu je przeglądać w dowolnej chwili.
- Z MOTOZINETM ZN5 staniesz się nie tylko kreatywnym, mobilnym fotografem, ale będziesz mógł robić retusz zdjęć, organizować ich wirtualne wystawy oraz oceniać swoich e-konkurentów - mówi Jeremy Dale, corporate vice president, mobile devices marketing, Motorola, Inc.
Szybkie ujęcia
Sfotografowane ujęcie można oglądać na panoramicznym ekranie o wysokiej rozdzielczości. Precyzyjna technologia umożliwia błyskawiczne wykonywanie kolejnych zdjęć. Aby przekształcić telefon w niezwykle szybki aparat cyfrowy z autofokusem, fleszem Xenon oraz ustawieniami pozwalającymi na wykonywanie zdjęć nawet przy słabym oświetleniu, wystarczy rozsunąć osłonę obiektywu Kodaka. Pamięć urządzenia blisko 400MB można rozszerzyć o 4GB za pomocą zewnętrznych kart pamięci.
Dzięki wbudowanej w telefon technologii KODAK Imaging każde wykonane zdjęcie wygląda doskonale. Dodatkowo, zastosowanie technologii KODAK PERFECT TOUCH sprawia, że zdjęcia stają się od razu jaśniejsze, a ich kolory żywsze. Z kolei tryby robienia wielokrotnych zdjęć, takie jak zdjęcia seryjne lub panoramiczne, które automatycznie łączą się ze sobą na linii horyzontu, w jeden szeroki obraz, zmieniają fotografowanie w doskonałą zabawę.
- Technologia KODAK Imaging łączy ogromne doświadczenie firmy w fotografii z łatwym dostępem do szerokiego portfolio produktów i usług Kodaka. Umożliwiliśmy łatwe wykonywanie doskonałej jakości zdjęć za pomocą telefonu komórkowego. Blisko współpracowaliśmy z Motorolą, by stworzyć telefon, który nie tylko pozwala na robienie zdjęć z charakterystyczną dla Kodaka jakością, ale również umożliwia korzystanie z wielu sposobów dzielenia się nimi z rodziną i przyjaciółmi rozsianymi po całym świecie - mówi John Blake, general manager digital capture and imaging devices group, vice president Eastman Kodak Company.
Łatwe przesyłanie zdjęć
Wystarczy jedno naciśnięcie klawisza, aby przesłać zdjęcie na komputer domowy - bez zbędnego szukania odpowiednich funkcji w menu. Multimedialny telefon ZN5 umożliwia szybkie i łatwe przesyłanie ulubionych zdjęć na kilka sposobów: przez link do wirtualnej galerii np. KODAK Gallery (www.kodakgallery.com), za pomocą platformy ShoZu do różnych stron społecznościowych, czy przez kabel na ekran telewizora. MOTOZINETM ZN5 jest również wyposażony w oprogramowanie do edycji zdjęć KODAK EASYSHARE, umożliwiające porządkowanie, edytowanie, przesyłanie, przechowywanie oraz wyszukiwanie fotografii. Użytkownicy mogą przesyłać zdjęcia do komputera za pomocą USB, Wi-Fi lub bezprzewodowej technologii Bluetooth® albo drukować na bezprzewodowej drukarce KODAK All-in-One lub na stanowiskach KODAK Picture Kiosks.
Doskonała jakość rozmowy
ZN5 został wyposażony w opatentowaną technologię Motoroli CrystalTalkTM, by umożliwić wygodne prowadzenie rozmowy nawet w hałaśliwym otoczeniu. Dzięki kompatybilności z siecią GSM i WLAN (Wireless Local Area Network), użytkownicy mogą korzystać z szybkiego połączenia z internetem.
Multimedia
MOTOZINETM to pierwszy telefon z nowej multimedialnej linii Motoroli - MOTOZINE.
Seria ZINE została stworzona z myślą o konsumentach, którzy chcą zarówno korzystać z gotowych plików multimedialnych, jak i sami je tworzyć.
Wybrane fotograficzne MOTOcechy:
- aparat cyfrowy 5 mpix z autofokusem, cyfrowym zoomem, umożliwiający robienie zdjęć nawet w słabym oświetleniu;
- technologie KODAK PERFECT TOUCH i KODAK Imaging, poprawiające jakość zdjęć;
- tryby umożliwiające robienie zdjęć panoramicznych, makro oraz seryjnych;
- ogniskowa 5,56 mm, przesłona 2.8/5.6.
Wybrane MOTOcechy:
- technologia ModeShift, dzięki której w trybie fotograficznym podświetlają się tylko potrzebne w danym momencie klawisze;
- technologia CrystalTalkTM zapewniająca wysoką jakość rozmowy nawet w hałaśliwym otoczeniu;
- możliwość działania w sieciach Wi-Fi i WLAN;
- wyjście telewizyjne oraz 3,5 mm jack;
- odtwarzanie filmów wideo z prędkością 15 klatek na sekundę;
- obsługa formatów MPEG4 i H263, MP3, WMA;
- pełna przeglądarka HTML;
- bezprzewodowa technologia Stereo BluetoothTM (A2DP) pozwalająca cieszyć się muzyką i wolnością od wszelkiego rodzaju kabli;
- wbudowane radio FM;
- Windows Media Player® 11;
- możliwość rozszerzenia pamięci do 4GB;
- wymiary 50,5 mm x 118 mm x 12 mm (obiektyw 16 mm),waga 114 g;
- czas czuwania między 310 a 579 godzin, czas rozmowy między 349 a 574 minut.
MOTOZINETM ZN5 będzie dostępny w Chinach w lipcu 2008, a następnie w kolejnych krajach.
Informacje o firmie Kodak
Kodak jest światowym liderem w dziedzinie fotografii i obrazowania. Firma zaopatruje konsumentów, przedsiębiorców i rynek fotograficzny w innowacyjne produkty i usługi.
Więcej informacji na temat firmy Kodak można znaleźć na stronie internetowej www.kodak.com oraz na blogach Kodaka:
1000words.kodak.com, PluggedIn.kodak.com, i GrowYourBiz.kodak.com
Informacje korporacyjne Kodaka są udostępniane za pomocą kanału RSS.
W celu ich otrzymywania, należy odwiedzić stronę www.kodak.com/go/RSS i kliknąć symbol RSS. Dodatkowe materiały filmowe i dźwiękowe Kodaka są dostępne pod adresem: www.kodak.com/go/podcasts. Można je zapisać i oglądać za pomocą programów iTunes, Quicktime lub innych odtwarzaczy multimedialnych na komputerach osobistych. Użytkownicy mogą także subskrybować materiały filmowe Kodaka za pośrednictwem sklepu iTunes wpisując "Kodak podcast" w polu wyszukiwania na górze okna iTunes Store.
Kodak, EasyShare i Perfect Touch są znakami towarowymi firmy Kodak.
Informacje o Motoroli
Motorola jest światowym liderem w dziedzinie telekomunikacji, należącym do grona firm z listy Fortune 100. Rozwija technologie, produkty oraz usługi umożliwiające mobilną komunikację. W skład jej portfolio wchodzą: infrastruktura telekomunikacyjna, korporacyjne rozwiązania mobilne, cyfrowe urządzenia multimedialne, modemy przewodowe, telefony komórkowe oraz akcesoria Bluetooth. Jest zaangażowana w tworzenie nowej generacji rozwiązań komunikacyjnych służących zarówno pojedynczym użytkownikom, firmom, jak i rządom. W 2007 roku globalna sprzedaż Motoroli wyniosła 36,6 mld USD.
Więcej informacji na www.motorola.com