Motywacji ucz się od najlepszych!


Motywacji ucz się od najlepszych!
2011-06-08
„Podstawą skutecznej motywacji jest stałe dbanie o relacje z klientami i kontrahentami” – taki wniosek płynie z dyskusji, która odbyła się podczas pierwszego Śniadania Biznesowego, zorganizowanego przez Sodexo Motivation Solutions oraz miesięcznik Brief.

Pierwsze Śniadanie Biznesowe z cyklu „360° dla Biznesu” odbyło się we wtorek, 24 maja, w Centrum Konferencyjnym warszawskiego biurowca Agdar Plaza. Tematem przewodnim spotkania były techniki motywacji stosowane w segmencie B2B, czyli narzędzia skutecznie budujące lojalność wśród klientów i kontrahentów. Dyskusję poprowadziła Olga Kozierowska, dziennikarka radia PiN i trener biznesu, redaktor naczelna miesięcznika marketingowego Brief. Wśród gości znaleźli się przedstawiciele największych firm, działających na polskim rynku.

Z naszych obserwacji i pytań Klientów wynika, że programy motywacyjne i lojalnościowe przestały być zarezerwowane wyłącznie dla dużych firm działających na ryku B2C. Coraz więcej przedsiębiorstw jest zainteresowanych budowaniem lojalności wśród partnerów biznesowych - hurtowników, detalistów, pośredników, choć wiedza w tym temacie jest nadal niewielka. Cykl Śniadań Biznesowych „360° dla Biznesu” organizowanych przez Sodexo Motivation Solutions i miesięcznik Brief mają przybliżyć uczestnikom temat szeroko pojętej motywacji w biznesie. Każde Śniadanie będzie połączone ze spotkaniem ze znanymi osobistościami polskiego biznesu, które podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą
i doświadczeniem. Podczas inauguracji projektu obecnością zaszczycił nas Jędrzej Wittchen, twórca najbardziej rozpoznawalnej marki ekskluzywnej galanterii skórzanej w Polsce.
” – podsumował ideę cyklu „360° dla Biznesu” Beniamin Schön, Category Manager Sodexo Motivation Solutions.

Spotkanie rozpoczęło się wywiadem z Jędrzejem Wittchenem, zrealizowanym na żywo przez Olgę Kozierowska, który opowiedział uczestnikom m.in. o tym, jak zmieniają się realia rynku a wraz z nim narzędzia marketingowe stosowane w biznesie, jak buduje relacje z partnerami biznesowymi oraz motywuje swoich pracowników. W drugiej części goście wysłuchali prezentacji Arkadiusza Rochali, Dyrektora Marketingu i Rozwoju Sodexo Motivation Solutions, dotyczącej budowania skutecznych programów lojalnościowych, które są jednym z najbardziej atrakcyjnych narzędzi wsparcia sprzedaży.

Po oficjalnej części spotkania goście zostali zaproszeni na wspólne śniadanie oraz do kuluarowej wymiany informacji i wrażeń ze Śniadania Biznesowego. Przy wyjściu każda z zaproszonych osób otrzymała Pakiety Uczestnika oraz indywidualne startery PRZETESTUJ.TO. Program ten jest wyjątkową akcją trialową skierowaną do managerów marketingu oraz sprzedaży i pozwala przetestować system do zarządzania programami motywacyjnymi on-line – Sodexo Performance Suite. Adresaci akcji mogą wcielić się w rolę uczestnika programu motywacyjnego, logując się na personalizowanej stronie internetowej, rozwiązując przydzielone zadania (w wersji testowej celem jest poprawna odpowiedź na pytania quizowe, niemniej targetem może być dowolny cel ilościowy lub jakościowy), gromadząc punkty i wreszcie wymieniając je na nagrody z dedykowanego katalogu.

***

Cykl Śniadań Biznesowych „360° dla Biznesu” adresowany jest do praktyków z obszaru Brand i trade marketingu oraz sprzedaży. Cel inicjatywy to budowanie zasobów inspiracji biznesowych poprzez rozmowę
o nowoczesnych i skutecznych narzędziach wsparcia sprzedaży. Organizatorami cyklu są Sodexo Motivation Solutions, lider w dziedzinie kompleksowych narzędzi motywacyjnych dla biznesu oraz miesięcznik marketingowy Brief. Wstęp na spotkania jest wolny, o obecności decyduje kolejność zgłoszeń. Szczegóły dotyczące kolejnych spotkań z cyklu „360
° dla Biznesu” już wkrótce na stronach magazynu Brief.

Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl