MÓW DO MNIE SZPTEM...


MÓW DO MNIE SZPTEM...
2013-02-07
Plotkowanie to najszybszy i skuteczny przekaźnik informacji, czasem nawet nieświadomie rozmawiając na jakiś temat, reklamujemy produkt czy usługę.

Wywoływanie szumu medialnego, to główna zasługa buzz marketingu. Wykorzystuje media i ich wiarygodność w celu dotarcia niskim kosztem do innych grup odbiorców, w celu nadania jeszcze większej ważności przedmiotom, które są w danej chwili i miejscu na językach.

Buzz marketing jest atrakcyjną opowieścią o produkcie, która rozprzestrzenia się w świat, rodzi plotkę przekazywaną między sobą. Zapoczątkowanie szumu powinno się rozpoczynać od tematów tajemniczych, szokujących czy tabu.

Dobrym przykładem oddziaływania buzz marketingu jest wymiana zdań i poglądów na różne tamaty na forach internetowych.

Nadesłał:

JoAnna_NET

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl