MOYA zmienia promocyjne standardy
Drugiego października w ogólnopolskich stacjach TV, radiowych, Internecie i na ponad 150 stacjach paliw MOYA ruszyła zaskakująca kampania promocyjna. Jej „motorem napędowym” jest idea dzielenia się nagrodami ze wskazaną osobą.
Skąd taki pomysł? Wszyscy lubimy się dzielić rzeczami, które nas cieszą - na przykład pozytywnymi doświadczeniami z tankowania... Na bazie tej właśnie radości dzielenia się zrodził się innowacyjny mechanizm promocyjny. Teraz na stacjach MOYA można wygrać: co dwa tygodnie dwie Skody Fabia, a codziennie (w dni robocze) 2x 500 zł na paliwo i podzielić się nimi z wybraną osobą! Szczegóły akcji dostępne są na stronie: promocja.moyastacja.pl.
Na potrzeby akcji powstały spoty TV w kilku wariantach: 15, 30 i 60 sekund, billboardy sponsorskie oraz spot radiowy. Prowadzone są także intensywne działania reklamowe w Internecie, oparte na precyzyjnym geotargetowaniu (do użytkowników w pobliżu stacji Moya). Akcja potrwa do 12.11.2017 r.
Link do spotu: https://youtu.be/d6ZPqUVdjiE
Przekaz reklamowy dopełniają wizerunkowe billboardy sponsorskie. Ich zadaniem jest budowanie świadomości i zaufania do marki oraz informowanie o szerokim, ogólnopolskim zasięgu sieci, liczącej obecnie ponad 150 stacji.
Za mechanizm, koncepcję kreatywną i nadzór nad kampanią odpowiada Goodagency. Kreacją scenariusza oraz całością produkcji filmowej zajął się dom produkcyjny Mucha (scenariusz i reżyseria: Mateusz Pleskacz). Niezależny dom mediowy Infinity Media odpowiedzialny jest za planowanie i zakup kampanii w telewizji, a za planowanie i zakup Internetu - agencja mediowa Bidlab.
Goodagency to niestandardowe pomysły i zapadające w pamięć realizacje ATL i BTL. Zawsze szukamy tego „czegoś więcej”!
DP MUCHA to dom produkcji filmu niebanalnego. Zajmujemy się wszelką filmową kreacją. W naszym dorobku znajdują się filmy fabularne, animowane, dokumenty oraz reklamy. W ubiegłym roku wyprodukowany przez nas teledysk zdobył prestiżową statuetkę YACH Film festival oraz nominację do Fryderyków.
Bidlab to agencja mediowa specjalizująca się w efektywnym pozyskiwaniu ruchu. Dzięki unikalnej strategii łączenia danych behawioralnych z dopasowanymi kontekstowo mediami, przy pogłębionej optymalizacji celów, Bidlab w istotny sposób obniża stratę mediową związaną z masowym zakupem reklamy display.
Infinity Media to niezależny dom mediowy z kompetencjami w planowaniu i zakupie wszystkich mediów - od Internetu przez prasę, radio, telewizję, outdoor - po ambient. Zespół ekspertów Infinity Media posiada wiedzę oraz narzędzia niezbędne do efektywnego zaplanowania kampanii reklamowej. Infinity Media uzyskał najlepsze oceny aż w 7 kategoriach badania satysfakcji klientów realizowanego przez „Media & Marketing Polska”. W 2017 roku Infinity Media uzyskał prestiżowy tytuł Gazeli Biznesu przyznawany przez Puls Biznesu.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|