MRM Worldwide i Universal McCann – nowi certyfikowani partnerzy Adkontekst
W lipcu sieć reklamowa Adkontekst zacieśniła współpracę z kolejnymi firmami partnerskimi. Certyfikaty Adkontekst uzyskała agencja interaktywna MRM Worldwide oraz kolejny dom mediowy - Universal McCann.
Przyznanie certyfikatu potwierdza wysokie kwalifikacje tych firm w zakresie planowania i realizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych.
Uzyskanie Certyfikatu Adkontekst przez specjalistów z MRM Worldwide i Universal McCann daje gwarancję, że będą oni jeszcze efektywniej dysponowali budżetami reklamodawców podczas prowadzenia kampanii w tej sieci reklamowej.
Program certyfikacji partnerów sieci Adkontekst został uruchomiony na początku października 2008 r. Stworzono go z myślą o specjalistach marketingu w wyszukiwarkach internetowych, którzy chcą potwierdzić swoje umiejętności tworzenia i zarządzania kampaniami SEM w sieci Adkontekst.
Agencja MRM Worldwide jest częścią McCann Worldgroup w Polsce. Firma istnieje od 1997 roku. Początkowo działała pod szyldem Thunder House, potem Zentropy Partners, a następnie MRM Worldwide. MRM Worldwide na świecie to 450 osób, 64 oddziały w 37 krajach. Do klientów MRM Worldwide w Polsce należą m.in. E. Wedel, ING, L'Oreal, MasterCard, Microsoft, Nestle, Opel, Polkomtel S.A., Siemens.
Dom mediowy Universal McCann istnieje w Polsce od 2000 r. Usługi firmy obejmują strategiczne i taktyczne planowanie mediów, zakup i nadzór realizacji zamówień w mediach, a także ewaluację działań komunikacyjnych. Wśród klientów Universal McCann znajdują się m.in. takie marki jak BZ WBK, LOT, MasterCard, Media Markt, Microsoft, Polkomtel S.A., Polpharma, UPS oraz Xbox.
Więcej informacji na temat programu certyfikacji partnerów Adkontekst znajduje się na stronach: http://www.adkontekst.pl/resellerzy/program-certyfikacji
Nadesłał:
ap
|