Multi Communications wspiera markę Okocim


Multi Communications wspiera markę Okocim
2013-02-27
Agencja Multi Communications rozpoczęła współpracę z marką Okocim - jednym z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych piw w Polsce. To kolejny klient z branży alkoholowej w portfolio Agencji.

W ramach współpracy Multi Communications odpowiadać będzie za prowadzenie działań media relations w zakresie PR produktowego dla piwa Okocim. Agencja wybrana została w drodze przetargu, zaś okres współpracy nie jest ujawniany.

Prowadzenie działań public relations dla klientów z branży alkoholowej jest nie lada wyzwaniem ze względu na obostrzenia prawne obowiązujące w Polsce oraz ogromną konkurencję. Wymaga zarówno szerokiej znajomości samej branży, jak
i wieloletniego doświadczenia. Multi Communications spełnia oba te wymogi, gdyż do tej pory pracowaliśmy między innymi dla Cava, Diageo, Malibu, Ballantines czy Wyborowej
- mówi Dorota Bieniek-Kaska, PR Department Director Multi Communications.

Dla marki Okocim pracuje zespół Consumer Communications Unit dedykowany branży alkoholowej, kierowany przez Dorotę Bieniek-Kaska. W zespole odpowiedzialnym za obsługę tego klienta pracują: Agnieszka Brudnicka, Monika Podsiadło oraz Aleksandra Korolczuk. Okocim to najstarsza marka w portfolio Carlsberg Polska i jedna z najstarszych marek w Polsce. Obecnie pod jej parasolem znajdują się cztery warianty piwa: Okocim Jasne Pełne, Okocim Mocne, Okocim Pszeniczne i Okocim Porter.

Nadesłał:

Multi Communications
http://www.multipr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl