MultiMan - muzealny wynalazek w służbie reklamy
Na rynku reklamowym pojawiła się nowość – MultiMan czyli urzekający niezwykłym realizmem multimedialny manekin. Wynalazek opracowała firma AdVenture Multimedialne Muzea z Katowic.
Manekin posiada układ odtwarzania obrazu i dźwięku wraz z miniaturowym wzmacniaczem i głośnikiem, a specjalne tworzywo zostało uformowane w przestrzenny ekran stanowiący jego twarz. Reszty dopełnia odpowiednio przygotowane nagranie aktorskie. Ponieważ uzyskany obraz jest bardzo sugestywny, a elementy konstrukcyjne pozostają całkowicie ukryte, końcowy efekt wywołuje powszechne zaskoczenie.
MultiMan może przybrać każdą postać i reklamować każdy produkt czy usługę. Wszystko zależy od potrzeb i inwencji inwestora. Manekin, według uznania, przemówi do nas jako celebryta a także jako postać historyczna czy wyjęta wprost ze świata fantasy. Nasz wynalazek może znaleźć zastosowanie jako uatrakcyjnienie salonów sprzedaży oraz stoisk targowych – przekonuje Sławomir Mazan, współwłaściciel i dyrektor zarządzający firmy AdVenture Multimedialne Muzea.
AdVenture prowadzi obecnie działania mające na celu wykorzystanie potencjału produktu w branży reklamowej a po dokonaniu międzynarodowego zgłoszenia patentowego planuje rozpoczęcie dystrybucji MultiMana także poza granicami kraju.
Multimedialne manekiny istniały dotąd jedynie na gruncie muzealnym. Można je spotkać m.in. w Kopalni Soli w Bochni – na trasie unikalnej Podziemnej Ekspozycji Multimedialnej, którą stworzyli twórcy MultiMana.
AdVenture Multimedialne Muzea świadczy usługi z zakresu opracowywania i realizacji multimedialnych ekspozycji muzealnych. Tworzy nowo powstające muzea i trasy turystyczne: od scenariusza zwiedzania i koncepcji scenografii po przekazanie obiektu do eksploatacji. Odświeża i rozbudowuje istniejące ekspozycje muzealne poprzez wdrożenie nowoczesnych form narracji historycznej oraz unikalnych rozwiązań techniki audiowizualnej.
Nadesłał:
Anna DesignPR
|