Muszkieterowie prowadzą blogi na Blipie i Twiterze
Grupa Muszkieterów rozpoczęła prowadzenie mikroblogów na polskim serwisie społecznościowym Blip (Bardzo Lubię Informować Przyjaciół) oraz na amerykańskim Twitterze. Po wejściu do YouTube są to kolejne najnowsze narzędzia komunikacji i informacji wykorzystywane przez Grupę.
Mikroblog to rodzaj dziennika internetowego, w którym głównym nośnikiem informacji są krótkie wpisy mające zazwyczaj długość smsa. Dzięki obecności Grupy w tych serwisach społecznościowych internauci mogą również zobaczyć zdjęcia z nowootwieranych sklepów Intermarché i Bricomarché, filmy, wywiady i reportaże telewizyjne.
Istotne miejsce zajmą materiały nawiązujące do działań firmy w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Internauci informowani są o zebranej każdego dnia ilości krwi w ramach akcji „Konwój Muszkieterów. Oddaj Krew - Uratuj Życie", nowych Placach Zabaw Muszkieterów i czekających na dzieci atrakcjach, czy też możliwości zapisania się w poszczególnych miastach na darmowe badania mammograficzne prowadzone w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek".
Główną zaletą mikroblogów jest przekazywanie najbardziej aktualnych informacji, a także prowadzenie konwersacji pomiędzy użytkownikami. Materiały umieszczane na mikroblogach mogą być dostępne również wyłącznie dla wąskiej grupy wyselekcjonowanych przez autora czytelników.
W pierwszej kolejności Grupa chce dotrzeć do przedstawicieli mediów, które coraz częściej decydują się na prowadzenie mikrologa, a wraz ze wzrostem popularności Blip'a i Twittera będzie mogła w ten sposób docierać z informacjami do klientów i partnerów biznesowych. Linki do oficjalnych kanałów informacyjnych Grupy Muszkieterów:
http://twitter.com/muszkieterowie
http://muszkieterowie40.blip.pl/
http://www.youtube.com/user/GrupaMuszkieterow
Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce
Grupa Muszkieterów to zrzeszenie niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród" Bricomarché. Pod względem obrotów jest to największa grupa franczyzowa w Polsce. Kupcy, którzy są jej członkami, realizują koncepcję „przyjaznego sklepu", oferującego niskie ceny i będącego blisko lokalnych społeczności.
Każdy franczyzobiorca, zwany Muszkieterem pełniąc funkcję w strukturach centralnych, może stać się także udziałowcem Spółki Cywilnej Muszkieterów, której własnością są wszystkie struktury operacyjne firmy. System ten pozwala Muszkieterom na kształtowanie polityki całej Grupy i sprzyja budowaniu silnych więzi, gwarantujących rozwój i stabilność.
Nadesłał:
ap
|