Muszkieterowie w Dęblinie
Dęblin, to kolejne miasto we wschodniej Polsce gdzie Grupa Muszkieterów otworzyłam supermarket. Największa pod względem obrotów sieć franczyzowa ma obecnie w całej Polsce 206 placówek prowadzonych pod szyldami Intermarché i Bricomarché.
Nowy Intermarché w Dęblinie na powierzchni 900m2 udostępni klientom około 15 000 produktów. W asortymencie znajdować się będzie szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 700 wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości.
Od początku 2009 r. produkty marek własnych oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje produkty ekonomiczne oraz produkty ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
Ponadto w sklepie prowadzony będzie rozbiór mięsa czerwonego i białego. W ofercie znajdzie się duży wybór wyrobów drobiowych i wędlin oraz mięso przygotowywane w piecu konwekcyjnym (zużywa 95% tłuszczu mniej w porównaniu z tradycyjnymi metodami). W nowym Intermarché klienci będą mogli również zakupić bułki z własnego wypieku. Dwa miesiące po otwarciu, sklep uruchomi własną wędzarnię. „Już teraz zachęcam klientów do robienia zakupów w naszym sklepie. To co nas wyróżnia od konkurencji to dobre położenie, niskie ceny i szeroki wybór produktów świeżych - mówi Marek Boratyński, właściciel sklepu Intermarché w Dęblinie.
W nowym sklepie zatrudnienie znajdzie 48 osób, a dla klientów udostępniony zostanie parking dla 60 samochodów. Otwarciu nowego sklepu towarzyszyły liczne promocje, o których klienci dowiedzieli się z gazetek handlowych oraz billboardów.
Dotychczas Grupa Muszkieterów skupiała się głównie na rynku południowo - zachodnim, gdzie funkcjonuje najwięcej jej sklepów. Aktualnie sieć posiada w całym kraju 139 supermarketów spożywczych Intermarché, 19 stacji benzynowych oraz 67 supermarketów typu „dom i ogród" Bricomarché. „Perspektywy rozwoju naszej sieci są wyjątkowe. Posiadamy odpowiednie lokalizacje i zaangażowanych inwestorów, którzy chcą prowadzić własny biznes. Nasze sklepy powstają najczęściej w małych i średnich miastach, co pozwala właścicielom poznać potrzeby i problemy mieszkańców, a przez to dostosować ofertę i politykę cenową do ich możliwości. Współpraca z samorządem pomaga lokalizować kolejne sklepy zgodnie z potrzebami mieszkańców" - powiedział Marek Feruga, członek zarządu ITM Polska, spółki zarządzającej rozwojem obu sieci.
Działania podejmowane przez Muszkieterów doceniane są nie tylko przez rosnącą liczbę klientów. Sieć Intermarché zajęła pierwsze miejsce w rankingu przeprowadzonym przez tygodnik „Polityka" i instytut GfK Polonia w kategorii supermarketów. Oceniano poziom cen i jakość obsługi. Dodatkowo Grupa Muszkieterów otrzymała tytuł Lidera Społecznej Odpowiedzialności - Dobra Firma 2008. Kapituła programu doceniła zaangażowanie Muszkieterów w działania na rzecz lokalnych społeczności.
Informacje o Grupie Muszkieterów
Grupa Muszkieterów to zrzeszenie niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród" Bricomarché. Pod względem obrotów jest to największa grupa franczyzowa w Polsce. Kupcy, którzy są jej członkami, realizują koncepcję „przyjaznego sklepu", oferującego niskie ceny i będącego blisko lokalnych społeczności.
Muszkieterowie są obecni w 8 krajach Europy: w Polsce, Francji, Belgii, Hiszpanii, Portugalii i na Bałkanach. W 2008 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 34,8 miliarda euro. 4 000 sklepów, 3 100 niezależnych przedsiębiorców i 130 000 pracowników sprawiają, że Muszkieterowie uznawani są za czołowych graczy wielkiej dystrybucji oraz są największym zrzeszeniem niezależnych przedsiębiorców w Europie.
Nadesłał:
ap
|