Mydła w płynie marki On Line wyróżnione „Laurem Konsumenta 2009”
Marka On Line została uhonorowana prestiżowym godłem „Laur Konsumenta 2009” w kategorii „Mydła w płynie”. Polscy konsumenci docenili wysoką jakość produktu oraz jego walory użytkowe.
Ogólnopolski program „Laur Konsumenta” organizowany jest od pięciu lat. O przyznaniu wyróżnień decydują konsumenci na podstawie badań dotyczących popularności produktów i usług, znajomości marek oraz opiniach na ich temat.
Marka On Line oceniana była w programie po raz pierwszy i jak się okazało, debiut zakończył się sukcesem. Konsumenci bardzo wysoko ocenili mydła w płynie marki On Line, dzięki czemu zostały one liderem w swojej kategorii. „Jesteśmy bardzo dumni, że mydła w płynie marki On Line cieszą się tak dużą popularnością i uznaniem konsumentów. Dbamy o to, aby zapewnić wysoką jakość naszym produktom przy jednoczesnym zachowaniu przystępnej ceny” – mówi Marta Rajewicz, Brand Manager marki On Line. Mydła w płynie marki On Line są dostępne w wygodnych opakowaniach z dozownikiem, pozwalających na higieniczne stosowanie. Zastosowanie czynnika NMF (naturalny czynnik nawilżający) zapewnia skórze optymalne nawilżenie, chroniąc ją jednocześnie przed utratą wody. Mydła w płynie marki On Line dostępne są w szerokiej gamie zapachowej: aloes, jabłko, lawenda, lipa, magnolia, mleko i miód oraz ogórekz zieloną herbatą „Nasze mydła są dostępne na polskim rynku od 20 lat i jest to jeden z lepiej sprzedających się produktów w portfolio marki. Mydła, podobnie jak pozostałe produkty marki On Line, zostały odznaczone certyfikatem jakości BRC oraz ISO 9001:2000. Świadczy to o wysokich standardach jakości produktów” - dodaje Marta Rajewicz.
W sprzedaży dostępne są także opakowania uzupełniające typu refill pack. Jest to bardzo ekonomiczne rozwiązanie pozwalające uzupełnić zawartość bez konieczności kupowania nowego produktu.
Oprócz mydeł w płynie, w ofercie marki On Line znajduje się szereg różnorodnych produktów do mycia i pielęgnacji ciała dla całej rodziny: nawilżające żele pod prysznic, płyny do kąpieli, sole do stóp, sole do kąpieli oraz antyperspiranty typu roll-on.
„Laur Konsumenta” to program konsumencki organizowany już po raz piąty przez Grupę Media Partner, wydawcę dodatków biznesowych w Gazecie Prawnej oraz Rzeczpospolitej. Wyróżnienia przyznawane są na podstawie przeprowadzanych badań popularności i rozpoznawalności produktów i usług na polskim rynku. W programie biorą udział polscy konsumenci, którzy uczestniczą w sondażach i ankietach przeprowadzanych na terenie całego kraju. Respondenci pytani byli o znajomość marek, opinię na jej temat, ocenę jakości produktów i usług, a także chęć rekomendacji marki. Wyłaniane są dzięki niemu najlepsze produkty i usługi w ponad 300 kategoriach branżowych.
Wyłącznym producentem i dystrybutorem kosmetyków marki On Line jest firma Forte Sweden sp. z o.o.
Kontakt dla mediów:
Anna Zając, Triple PR
Ul. Elektoralna 24 lok. 73; 00-892 Warszawa
tel. 022 216 54 14, e-mail: anna.zajac@triplepr.pl
www.triplepr.pl
Dossier
Mydło w płynie z naturalnym czynnikiem nawilżającym (NMF). Nawilża skórę i chroni przed utratą wody. Dostępne w sześciu zapachach: aloes, jabłko, lawenda, lipa, magnolia, mleko i miód oraz ogórek z zieloną herbatą. Wygodne opakowanie z dozownikiem.
Pojemność: 500 ml
Cena: 5,80 zł