Nadchodzi rewolucja dla kierowców
Przez ostatnie 25 lat oczekiwania kierowców wobec warsztatów uległy znaczącym zmianom. Dzisiaj liczymy na to, że wszystko będzie dostępne od razu i najlepiej on-line.
To stawia nowe wymagania nie tylko przed warsztatami, lecz także przed kierowcami, którzy chcą jak najszybciej i jak najwygodniej serwisować samochód.
Motointegrator jest świadomy oczekiwań kierowców w nowej dla warsztatów rzeczywistości internetu. Dlatego nieustannie rozbudowuje platformę pozwalającą pogodzić interesy jednych i drugich m.in. oferując możliwość wygodnego umawiania usług warsztatowych online. To jednak dopiero początek rewolucji, jaką planuje firma.
Nie da się ukryć, że motoryzacja to jedna z najszybciej ewoluujących branż, co wynika z konieczności dostosowywania się do potrzeb konsumentów. Lata 90. XX i początek XXI wieku przyniosły duże zmiany na rynku samochodów. W ciągu dwóch dekad liczba zarejestrowanych pojazdów w Polsce wzrosła niemal 2,5-krotnie. Na motoryzacyjnej mapie Europy jesteśmy na 6. miejscu pod względem liczby zarejestrowanych samochodów. Użytkujemy auta o coraz większym zaawansowaniu technologicznym, a z naszych dróg zniknęły już popularne niegdyś Fiaty 125p czy polonezy. Obecnie nawet drobne naprawy częściej wymagają fachowej wiedzy, dlatego w większej mierze polegamy na warsztatach.
Motoryzacja w rzeczywistości online
Te zmiany, oczekiwania i wyzwania nowej rzeczywistości dobrze uświadomiły nam obchody 25-lecia spółki Inter Cars SA, której Motointegrator jest częścią, połączone z 15. edycją „Targów części zamiennych i wyposażenia warsztatów”, które odbyły się pod koniec września na Stadionie Narodowym w Warszawie. Jubileusze mają to do siebie, że pozwalają na rzut oka w przeszłość, najpełniej obrazując rozwój i postęp oraz nakreślają plany na przyszłość.
3 dni targów, blisko 250 wystawców na 40 000 m² i 100 000 zainteresowanych – te liczby dobrze oddają tempo i kierunek zmian na rynku motoryzacyjnym w Polsce. Jednocześnie usługi warsztatowe przenoszą się do internetu. Kierowcy oczekują od warsztatów przede wszystkim wygody, szybkości i wysokiej jakości serwisu, a ta wiąże się obsługą klienta przez internet. Podczas targów Motointegrator przeprowadził cykl prezentacji, w których licznie przybyłym przedstawicielom warsztatów uświadamiano zmiany w wymaganiach, jakie stawiają przed nimi kierowcy.
Motointegrator stara się podążać za tymi wyzwaniami i łączyć wygodę kierowcy z interesami warsztatów. Już niebawem zaoferuje rewolucyjne rozwiązanie, które pogodzi interesy warsztatów z oczekiwaniami właścicieli samochodów.
Nadesłał:
Motointegrator PR
|