Nagroda European Trusted Brands po raz trzeci dla ING TFI


Nagroda European Trusted Brands po raz trzeci dla ING TFI
2010-04-22
ING TFI S.A. otrzymało dwa wyróżnienia w ramach największego europejskiego badania konsumenckiego European Trusted Brands. ING TFI otrzymało już trzeci rok z rzędu Kryształowe Godło.

Natomiast po raz pierwszy konsumenci nagrodzili firmę najbardziej prestiżowym wyróżnieniem Złotego Godła.







Nagrody European Trusted Brands przyznano już dziesiąty raz na podstawie największego europejskiego badania konsumenckiego określającego stopień zaufania Europejczyków do wartości marek instytucji i produktów. Badanie zostało przeprowadzone w 16 krajach, na ogólnej liczbie 287 674 respondentów, których dobór odzwierciedla zróżnicowanie demograficzne każdego z badanych społeczeństw. W Polsce w sondażu wzięło udział 900 osób.

Polscy respondenci przyznali ING TFI wyróżnienia w dwóch kategoriach. Konsumenci trzeci rok z rzędu najwyżej ocenili ING w czterech kryteriach: jakość, wartość w relacji do ceny, silny wizerunek oraz spełnianie potrzeb Klienta, przyznając Towarzystwu nagrodę Kryształowego Godła. W tym roku ING TFI po raz pierwszy zostało laureatem Złotego Godła, które przyznawane jest za badanie „spontanicznego zaufania do poszczególnych marek".

„Cieszymy się, że pomimo rosnącej konkurencji na rynku funduszy inwestycyjnych, Klienci bardzo wysoko ocenili wizerunek naszej firmy. To wyróżnienie potwierdza fakt, że inwestorzy doceniają reprezentowany przez nas odpowiedzialny sposób zarządzania oraz rzetelną komunikację." - powiedział Leszek Jedlecki, Prezes Zarządu ING TFI.

Nadesłał:

Smart Media Sp. z o. o.
http://smart-media.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl