Nagrodzona kampania internetowa


Nagrodzona kampania internetowa
2009-06-01
Internetowa kampania zachęcająca do przekazywania 1% podatku na rzecz Fundacji Banku Zachodniego WBK wykreowana oraz zrealizowana przez Highlite PR otrzymała nagrodę w konkursie 100% z 1% prowadzonego przez tygodnik Newsweek.

Na elementy kampanii składały się między innymi zabawne flaszowe animacje opowiadające historię Wróżku Dwukrotki wymyślonej przez Highlite PR na rzecz działań Fundacji w roku 2008.

Pomysł na Wróżkę pojawił się gdy zastanawialiśmy się jak pokazać niesamowitą inicjatywę Banku Zachodniego WBK, który co roku podwaja zebrane przez Fundacje fundusze - mówi Karolina Kuźniak, koordynator projektu, dyrektor kreatywny Highlite PR - to bardzo szlachetne i niezwykłe działanie skojarzyło się nam z magią i czarodziejskim podwajaniem. Stąd postać miłej i zaangażowanej wróżki, której imię nadali pracownicy Banku biorąc udział w konkursie. Prócz animacji w ramach kampanii zrealizowana została podstrona na temat przekazywania 1% z wieloma praktycznymi poradami i wyjaśnieniami tego zagadnienia. Na stronie można było także przeczytać bajkę-rymowankę o Wróżce Dwukrotce. Uruchomiona została także mapka, która na stronie Fundacji pozwala użytkownikowi zobaczyć w jakich lokalizacjach, jakim placówkom i jakiej liczbie dzieci Fundacja pomogła od 2008 roku do tej pory. To narzędzie zwiększa transparentność organizacji i pozwala zobaczyć ogrom niesionej pomocy. Kampania promująca oddawanie 1% dla Fundacji Banku Zachodniego WBK była także wspierana poprzez plakaty, ulotki i kolorowanki dla dzieci, jak również poprzez działania Media Relations. Agencja Highlite PR współpracuje z Fundacją od stycznia 2008 roku.

Od ponad 10 lat Fundacja pomaga dzieciom z rodzin ubogich i  bezrobotnych. Inwestuje w ich edukację, aby miały możliwość realizowania swoich marzeń, planów i potrzeb w dorosłym życiu. Prowadzi też autorskie projekty na terenie całego kraju. Dzieci uczestniczą w profesjonalnych warsztatach fotograficznych i filmowych, podczas których tworzą własne reportaże i filmy. Ponadto Fundacja organizuje i finansuje kursy tematyczne: językowe, komputerowe, muzyczne oraz sportowe. Przyznaje stypendia naukowe najzdolniejszym dzieciom, które nie miały szansy na rozwój swojego talentu. Poprzez projekt grantowy Fundacja BZ WBK wspiera rocznie ponad 500 organizacji i instytucji z najmniejszych miast i miasteczek. Działania organizacji obejmują co roku prawie 20 000 dzieci. Na pomoc dla potrzebujących najmłodszych płynie średnio 2 mln złotych rocznie.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl