Najbardziej pożądane technologie w firmach. Nie tylko sztuczna inteligencja
2017-04-26
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w biznesie? Jak stosować urządzenia mobilne przy kontaktowaniu się z klientami oraz jak efektywnie zarządzać danymi w chmurze?
To tylko niektóre zagadnienia, które 11 maja zostaną poruszone podczas branżowej konferencji Salesforce Essentials, w której weźmie udział blisko 600 przedstawicieli biznesu. Wśród zaproszonych – między innymi: Cloudity, Craftware, Deloitte, Enxoo, Finally czy PwC oraz Matt Gorniak z Salesforce.
Konferencja Salesforce Essentials jest organizowana przez znaną amerykańską firmę Salesforce. Jest również producentem jednego z wiodących oprogramowań związanych z zarządzeniem relacjami z klientami (CRM). Wykorzystuje ponadto technologię cloud computing i stoi za systemem Einstein, opierającym się na wykorzystaniu sztucznej inteligencji.
Podczas konferencji uznani międzynarodowi eksperci omówią między innymi wspomniane systemy, jak również rozwiązania Commerce Cloud, Quip i Lightning. Uczestnicy dowiedzą się, jak można zwiększyć wydajność pracowników oraz jak można w łatwy sposób stworzyć nowoczesne aplikacje dla swojej firmy.
- Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku. Do końca tego roku aż 80 procent dużych firm w Europie będzie posiadało zespoły, których głównym zadaniem będzie technologiczna transformacja przedsiębiorstwa albo jego innowacyjny rozwój - przekonuje Krzysztof Augustynowicz z Salesforce, powołując się na najnowsze dane, opublikowane przez businessinsider.com.pl.
Salesforce Essentials to coroczna konferencja, organizowana od czterech lat. Po Dubaju, Londynie czy Paryżu, w maju po raz trzeci przedstawiciele branży pojawią się w Warszawie, tym razem w Hotelu DoubleTree by Hilton. Konferencja będzie trwać od 8:30 do 17:00. Wstęp jest bezpłatny, wystarczy zarejestrować się na stronie:
https://www.salesforce.com/eu/events/details/essentials-warsaw-11052017/
Konferencję organizuje dla Salesforce Tomasz Bonek Marta Smaga Sp. z o.o. – firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze PR-owej i e-marketingowej, w tym w organizacji konferencji i szkoleń.
Wasze komentarze (0):